سید جلال ملکی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت 11:27 امروز حادثه احتمال گاز گرفتگی در یک منزل مسکونی در خیابان بهمنیار ابتدای خیابان گودرزی به سامانه 125 اعلام و ماموران ایستگاه شماره 82 آتش نشانی شهر تهران به محل حادثه اعزام شدند.
وی اظهار کرد: در قسمت تراس یک منزل مسکونی 2 طبقه اتاقک کوچکی به وسعت 6 متر مربع احداث شده بود که یک جوان 20 ساله بر کف این اتاقک در وضعیت بی هوش قرار داشت.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ادامه داد: بلافاصله تکنسین های اورژانس این فرد را معاینه کردند اما جوان افغان فوت کرده بود.
وی علت این حادثه را در دست بررسی پزشکی قانونی اعلام کرد و خاطرنشان کرد: در داخل محل استراحت این جوان یک اجاق خوراک پزی وجود داشت که به احتمال زیاد این فرد بدلیل انتشارگازمنوکسید کربن دراین حادثه جان باخته است.
ملکی به همه شهروندان توصیه کرد به هنگام فصل سرما برای گرم شدن منازل هیچ گاه از اجاق خوراک پزی و سایر وسایل گرمایشی نامناسب و ناایمن استفاده نکنند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید جواد آل داود انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7243/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.