به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری تهران، همچنین تمامی مقاطع تحصیلی نوبت صبح استان تهران در روز یکشنبه 8 بهمن نیز تعطیل است.
براساس این اطلاعیه، همچنین کارمندان ادارات و نهادهای دولتی می‌توانند در صورت تمایل، از مرخصی روزانه استفاده کنند.
«عیسی فرهادی» فرماندار تهران نیز از آغاز فعالیت ادارات استان تهران از ساعت 10 صبح امروز (یکشنبه) به دلیل بارش شدید برف و برودت هوا خبر داد و گفت: انتظار داریم مردم امروز با استفاده از وسائل نقلیه عمومی موجب کاهش ترافیک در شهر شوند.
به گزارش روز یکشنبه ایرنا، وی افزود: در پی هماهنگی استاندار تهران با وزیر کشور، به دلیل مشکلات ترددی که ممکن است امروز در معابر مختلف تهران بوجود آید، همچنین نقل و انتقال کارمندان از کرج به تهران و سایر شهرستان ها و نیز سرمای هوا تمامی ادارات استان تهران فعالیت خود را از ساعت 10 صبح آغاز خواهند کرد.
پیشتر اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران نیز با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به بارش برف و برودت هوا و اعلام مرکز هواشناسی استان تهران، تمامی مدارس در همه مقاطع تحصیلی مناطق 19 گانه آموزش و پرورش شهر تهران در نوبت صبح روز یکشنبه (هشتم بهمن) تعطیل است.
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران در این باره گفت: برای تعطیلی مدارس در نوبت بعدازظهر، صبح امروز (یکشنبه) تصمیم گیری خواهد شد.
همچنین با توجه به بارش شدید برف و کولاک و نیز کاهش دید افقی زیر 200 متر تا اطلاع ثانوی تمامی پروازها در فرودگاه های امام خمینی (ره) و مهرآباد تهران لغو شده است.
اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران نیز با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به بارش برف و یخبندان تمامی مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در نوبت صبح روز یکشنبه (هشتم بهمن ماه) تعطیل است.
تهرام 1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.