به گزارش ایرنا، امید قمی روز شنبه در جلسه ستاد دهه فجر شهرستان دماوند که با حضور اعضای ستاد در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به جایگاه و نقش ورزش در ایجاد شادابی و نشاط در سطح جامعه اظهار کرد: همزمان با دهه مبارک فجر 39 برنامه متنوع ورزشی از جمله مسابقات، جشنواره و همایش ها و 12 برنامه ویژه بانوان توسط این نهاد در دماوند برگزار می شود.
وی با اشاره به کسب مقام های قهرمانی توسط تیم های شهرستان در سطح استان و کشوری، گفت: بیش از 10 تیم ورزشی به مسابقات مختلف منطقه ایی، استانی و کشوری اعزام شدند که 2 تیم توانستند مقام های خوبی کسب کنند.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه در دهه مبارک فجر یک مسابقه مهم در رشته کاراته به میزبانی 13 شهرستان استان تهران را خواهیم داشت، افزود: در پنج شهر شهرستان دماوند برنامه های ویژه از جمله تجلیل از نام آوران شهر را خواهیم داشت که نیازمند همکاری و حمایت است.

**افتتاح نمایشگاه توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار در دماوند
همچنین هادی طهرانی پور، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند در ادامه این جلسه بیان کرد: طبق سنوات گذشته، این نهاد نیز برنامه های متنوعی را در دستور کار قرار داده است که می توان به افتتاح نمایشگاه توانمند سازی بانوان سرپرست خانوار شهرستان اشاره کرد.
وی افتتاح سه پروژه در بخش صنایع کشاورزی، افتتاح یک گلخانه و 2 پروژه آبیاری تحت فشار 95 هکتاری را از دیگر برنامه های این نهاد دانست و گفت: لوله گذاری در سربندان به متراژ 2 هزار متر برای انتقال آب از دیگر برنامه های اداره جهاد کشاورزی در دهه فجر است.

**افتتاح نمایشگاه تهیه جهیزیه ارزان قیمت با پرداخت مبلغ سه و نیم میلیون تومان
محسن رحیمی، جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان دماوند نیز گفت: دیدار و سرکشی از خانواده شهدا مخصوصا شهدای انقلاب، غبار روبی مزار شهدا، نشست های بصیرت افزایی و روشنگری دینی، حضور بسیجیان با لباس در نماز جمعه، برگزاری یادواره شهدای بخش رودهن و برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی از برنامه های این نهاد است.
وی افزود: ویزیت بیماران در مناطق محروم، برگزاری مسابقات ورزشی، افتتاح نمایشگاه تهیه جهیزیه ارزان قیمت با پرداخت مبلغ 35 میلیون ریال، حضور گسترده در راهپیمایی، بازدید بسیجیان از موزه عبرت و افتتاح چند پایگاه و مهد قرآن در آبسرد از دیگر برنامه های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهد بود.

** تکریم خانواده‌های شهدا در دهه مبارک فجر سرلوحه کار مسئولان باشد
حجت الاسلام والمسلمین کاظم فتاح دماوندی، امام جمعه شهرستان دماوند در این جلسه با اشاره به اینکه در آستانه 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، اظهار کرد: در طول انقلاب اسلامی دشمنان همواره درصدد بودند این نظام و بنیان آن را برهم بزنند و احتمال می رود برای 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی نیز برنامه هایی داشته باشند.
وی افزود: هر مسئولی اگر کار خود را به درستی انجام دهد نا آرامی نخواهیم داشت و شاهد بودیم هیچ اعتراضی در شهرستان صورت نگرفت و این نشان دهنده این است ارائه خدمات عمومی در شهرستان دماوند مناسب بود.
این مقام مسئول بیان کرد: پروژه هایی که قرار است در دهه فجر افتتاح شود باید کامل باشد و یک پروژه افتتاح شده، دوباره به بهره برداری نرسد.
امام جمعه شهرستان دماوند با اشاره به تقارن دهه فجر انقلاب اسلامی و ایام فاطمیه بیان کرد: 3 روز اول دهه فجر که مصادف با ایام فاطمیه اول است، اگر مدارس قصد برگزاری جشن و مراسمی دارند باید شئونات اسلامی را رعایت کنند.
وی در خصوص مراسم 22 بهمن عنوان کرد: همه مسئولان ضمن حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه باید در ادارات خود پرچم جمهوری اسلامی ایران را قرار دهند و با توجه به اهانت هایی که در روزهای اخیر به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت پرچم ها را در روز راهپیمایی همراه خود داشته باشند.
خبرنگار: الهام حیدری**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7246//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.