به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه های این هفته نماز جمعه قرچک اظهار کرد: امروز دشمنان قسم خورده نظام در صدد ایجاد ناآرامی در جامعه برآمده اند و هرکسی به هر نحوی سعی دارد تا فضای جامعه را از حالت آرامش خارج کند.
وی خاطرنشان کرد: مهترین هدف دشمن در مواجهه با نظام مقدس جمهوری اسلامی این است که جای عشق به نظام را با نفرت و جای ارزش را با ضد ارزش عوض کند .
وی تصریح کرد: در آشوب های ماه گذشته مشاهده شد که دشمن در صدد تطهیر رژیم طاغوت است و این نقطه ای است که باید مسئولان را به هوشیاری بیشتری جلب کند
حجت الاسلام اسماعیلی با اشاره به این که دشمن شبیخون فرهنگی را اولویت اصلی خود در مقابله با ایران اسلامی قرار داده است، گفت : در شرایط بد مالی و اعتباری کشور نیز اگر اندک پولی وجود دارد باید به فرهنگ اختصاص داد چرا که اگر فرهنگ قرآن، نماز و عترت در جامعه ترویج داده نشود ، دشمن فرهنگ خود را به ما تحمیل می کند.
وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه قرچک اظهار کرد: تا سیاست هر سه قوه و کلیه مسئولان، بر اساس سیاست های انقلابی و اسلامی نباشد ، مشکلات کشور حل نمی شود و دشمن در هدف نابودی روحیه انقلابی گری پیروز می شود.
امام ‌جمعه قرچک گفت: با گذشت چهار دهه از عمر نظام جمهوری اسلامی ، ایران به پیشرفت های عظیمی در عرصه های نظامی، سیاسی، اقتصادی، عمرانی، فرهنگی و علمی دست یافته است ، نباید بی کفایتی برخی از مسئولان را به پای تمام نظام گذاشت .
اوی تأکید کرد: در مسائل اقتصادی نیز اگر سیاست های اقتصاد مقاومتی به درستی مد نظر قرار می گرفت، مشکلات امروز گریبانگیر جامعه نمی شد و دشمن از این نیز از این طریق نقشه های شوم خود را دنبال نمی کرد.
وی از مسئولان خواست تا با عملی کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی ، استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل را در دست یابی به اهداف خود ناکام کنند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری - انتشار: روح اله صائب
تهرام/6003/7254
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.