به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کهریزک، اسماعیل نعمت زاده طرح های عمرانی آماده بهره برداری در ایام دهه مبارک فجر را مصداق عینی مدیریت جهادی برشمرد و گفت: با تکمیل فاز نهایی ساخت و تجهیز بوستان صادق آباد که از سال گذشته در دستور کار شهرداری قرار داشته است و رونمایی از طرح عمرانی و ترافیکی مناسب سازی و آسفالت محور اصلی و فرعی خیابان عبدل آباد، اولین وعده مدیریت شهری برای افتتاح 2 طرح در دهه مبارک فجر محقق می شود.
وی اضافه کرد: 11 هزار و 500 متر مربع از خیابان عبدل آباد خاکبرداری، زیرسازی و آسفالت شده است و تا پایان فاز دوم اجرای این طرح عمرانی حدود سه هزار و 40 تن رنگ نیز در این محور توزیع می شود.
وی تصریح کرد: در مجموع اقدامات عمرانی در قالب اصلاح هندسی میدان عبدل آباد، زیرسازی محورهای اصلی و فرعی، جدول گذاری، توزیع 2 لایه آسفالت، اعتباری بالغ بر 14 میلیارد و 600 میلیون ریال دربر داشته است.
شهردار کهریزک در ادامه به معرفی دومین پروژه عمرانی قابل رونمایی در دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: بوستان بزرگ صادق آباد یکی از بوستان های شاخص محلی شهر کهریزک محسوب می شود که باتوجه به جانمایی بیمارستان بزرگ شهر، مکان مناسبی برای ارائه خدمات رفاهی و تفریحی به اهالی شهر است
نعمت زاده افزود: بوستان صادق آباد با تخصیص اعتبار سه میلیارد و 125 میلیون ریال در مساحتی بالغ بر 12 هزار متر مربع فضای سبز بوستانی احداث شده است که دارای زمین مجهز و استاندارد بازی کودکان، فضای ورزشی و تجهیز شده به لوازم بدنسازی، سرویس بهداشتی، اتاق نگهبانی، آلاچیق و... است.
وی عنوان کرد: این طرح هم اکنون با صد درصد پیشرفت فیزیکی کاملا تجهیز و آماده بهره برداری است.
وی یادآور شد: بهره برداری از این 2 طرح در افزایش سرانه فضای سبز، افزایش رفاه شهروندان، ایمن سازی و مناسب سازی یکی از مهمترین و پرتردد ترین محورهای شهر و ارتقای میزان رضایتمندی شهروندان و صنعتگران را به همراه خواهد داشت.
بخش کهریزک از توابع شهرستان ری، از شمال به بهشت زهرا(س)، از غرب به اتوبان تهران ـ قم، از شرق به باقر شهر و از جنوب به شهر حسن آباد فشافویه محصور و در فاصله 13 کیلومتری شهرستان ری واقع شده است.
6003
انتشار: روح اله صائب
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.