به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا قاسمی فرزاد عصر سه شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان تهران گفت: امسال محصولات داخلی سیب و پرتقال، از نظر کمی و کیفی در شرایط مطلوبی قرار دارند و با هماهنگی های انجام شده، بارگیری میوه ها از مبدأ ظرف 2 روز آینده آغاز خواهد شد.
وی اظهار کرد: بر اساس برآوردهای انجام شده، برای استان تهران، 2 هزار و 500 تن سهمیه سیب و 4 هزار تن سهمیه پرتقال مورد نیاز است که با توجه به رویکرد حمایت از تولید داخلی، محصول سیب تماماً از دماوند در استان تهران و محصول پرتقال از منطقه نکا در استان مازندران تامین می شود.
مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری تهران، با اشاره به ضرورت انتخاب محصول با کیفیت برای توزیع در بازار شب عید، افزود: با استقرار نماینده جهاد کشاورزی در مبدأ بارگیری، نظارت کامل بر تحویل محصول با کیفیت انجام‌می شود.
قاسمی فرزاد،در ادامه بر نظارت مستمر بر قیمت ها در ایام‌منتهی به عید نوروز و تعطیلات تاکید کرد و گفت: با فعالیت مستمر گشت های نظارتی، بروضعیت بازار، کیفیت کالاها و قیمت ها نظارت خواهد شد و تیم های نظارتی متشکل از نمایندگان صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، بازرسی اصناف و تعزیرات حکومتی با متخلفین برخورد قانونی خواهند کرد.
وی خاطر نشان کرد: کلیه دستگاه های مسئول در بخش تنظیم بازار باید با تامین کالاهای ویژه شب عید و عرضه در زمان مناسب، از افزایش کاذب قیمت ها جلوگیری نمایند.ساماندهی شبکه توزیع و نظارت بر عملکرد آن، به منظور دسترسی به موقع اقلام مورد نیاز مردم در ایام پایانی سال و شب عید باید با جدیت صورت گیرد.
در این جلسه، همچنین بر ضرورت هماهنگی سازمان میوه و تره بار، اتاق اصناف و اتحادیه های بارفروشان به منظور ایجاد شبکه مناسب برای توزیع میوه در بازار تاکید شد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید جواد آل داود انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7243/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.