به گزارش ایرنا ، محمد حسین مقیمی در این دیدار گفت: خدمت به خانواده معظم شهدا ، توفیقی عظیم برای مسئولان محسوب می شود و مسئولین باید از فرصت حضور خانواده شهدا برای خدمت رسانی به مردم استفاده کنند.
وی افزود: خانواده شهدا در راه اعتلای ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ، تمام هستی خود را تقدیم اسلام کردند و تمامی مردم و مسئولان وظیفه دارند که به آنان سرکشی کرده و مشکلات آنان را برطرف کنند.
وی بیان کرد: مسئولان وظیفه دارند با سرکشی مداوم به خانواده معظم شهدا ، از نزدیک با آنان دیدار داشته و پیش از بیان مشکلات ، خود به رفع مسائل آنان اقدام کنند.
شهید محمد رضا خلخالی متولد سال 1346، شهید حسن خلخالی متولد 1337 و شهید حسین خلخالی متولد 1338 در شهرستان ورامین هستند که پس از حضور در جبهه های نبرد حق بر ضد باطل و رشادت های فراوان دردفاع مقدس به شهادت رسیدند.
شهیدحسین خلخالی در تاریخ هفتم مرداد ماه 61 در پاسگاه زید در خاک عراق در هنگام درگیری با نیروهای بعث به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
شهید محمد رضا خلخالی در 15 مرداد ماه سال 62در جبهه کانیمانگا در یکی از مناطق غرب کشور بر اثر اصابت ترکش خمپاره به ناحیه سر و صورت به شهادت رسید.
حسن خلخالی در سوم مرداد 64 در منطقه ی مجنون بر اثر اصابت ترکش خمپاره متجاوزان بعثی به درجه رفیع شهادت نایل گردید.
دشت ورامین در طول دوران هشت سال دفاع مقدس یک هزار و 400 شهید تقدیم اسلام کرده است.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.