به گزارش ایرنا، حسن حیدری روز دوشنبه در نشست کمیته های ستاد دهه فجر شهرستان ری اظهار کرد: برگزاری همایش بسیج اقشار در تالار شییخ صدوق در 15 بهمن ماه، نور افشانی و جشن پیروزی انقلاب در بقعه شیخ صدوق در 21 بهمن ماه از شاخص ترین این برنامه ها است.
وی از امضای تفاهم نامه سپاه آستان با مدیریت موزه ایران خبر داد و گفت: بر اساس این تفاهم نامه تمامی دانش آموزان این شهرستان می توانند در ایام دهه فجر از موزه عبرت ایران به صورت رایگان بازدید کنند.
وی اضافه کرد:عطر افشانی مزار شهدا، اهدای تاج گل به حرم امام خمینی (ره)، برگزاری یادواره شهدا، بازدید از خانواده شهدا و سرکشی از آسایشگاه ثارالله از دیگر برنامه های معنوی و فرهنگی محسوب می شود.
معاون اجرایی سپاه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) گفت: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب مردمی بر پایه وحدت، اتحاد و یکدلی همه ملت بود که برخلاف همه تهدیدات و توطئه های شوم و شیطانی در طول سه دهه اخیر هنوز هم با صلابت و قدرتمند تر از گذشته در جهان خودنمایی می کند.
وی تصریح کرد: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت طلبی به نسل های جوان و آینده به منظور حفظ ارزش های اسلامی وظیفه امروز همه مسئولان و آحاد مردم جامعه است.
به گزارش ایرنا دوازدهم بهمن سال 57 با ورود حضرت امام (ره) به کشور اعتراضات مردمی علیه نظام شاهنشاهی اوج گرفت و ملت ایران بعد از 10 روز مقاومت و مبارزه به رهبری امام راحل توانستند در 22 بهمن رژیم طاغوت را شکست داده و انقلاب اسلامی را پیروز کنند، به همین مناسبت دوازدهم تا 22 بهمن به نام دهه مبارک فجر نامگذاری شد و هرساله در این ایام جشن و پایکوبی، نورافشانی کردن خیابان ها، کوچه ها و برگزاری مراسمات شاد برگزار می شود.
6003
انتشار: روح اله صائب
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.