به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا که خود نیز شاهد این ماجرا بوده است، مسئولان شهرداری اندیشه طی دیشب و صبح امروز (جمعه) هیچ گونه جوابی به شهروندان این شهر ندادند.
رضا اشرفی یکی از ساکنان مجتمع پرنیان به خبرنگار ایرنا گفت: ما به سامانه 137 این موضوع را گزارش دادیم و این در حالی است وقتی سامانه 137 را گرفتیم سامانه 137 کرج به ما پاسخ داد و در این خصوص این سامانه اظهار کرد که موضوع دود غلیظ ناشی از سوختن زباله اندیشه به شهرداری کرج مربوط نمی شود.
این شهروند اندیشه ادامه داد: هیچکدام از ساکنان مجتمع پرنیان نتوانستند با سامانه 137 اندیشه تماس بگیرند ضمن اینکه تماس های مکرری با بازرسی شهرداری اندیشه نیز برقرار می شد اما هیچکس گوشی این بخش از شهرداری را بر نمی داشت تا به ما پاسخ بدهد.
همچنین صبح امروز (جمعه) که یک نفر از بازرسی به ما جواب داد و معلوم نبود چه مسئولیتی در این بخش دارد به ما گفت که امروز جمعه است و شنبه تماس بگیرید.
یکی دیگر از ساکنان اندیشه که خود را محمد داودی معرفی کرد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ما از سر ناچاری به سامانه 125 (آتش نشانی) هم تماس گرفتیم و از آنان خواستیم که حداقل آنها بیایند و با آب آتش موجود در زباله ها را خاموش کنند و این درحالی بود که آتش نشانی اعلام کرد که به ما ارتباطی ندارد و به شهرداری تماس بگیرید.
یکی دیگر از ساکنان اندیشه به نام بهرام سمندری به خبرنگار ایرنا افزود: با شماره تلفن یکی ازاعضای شورای شهر اندیشه بارها تماس گرفتم و این درحالی است که متاسفانه این عضو شورای شهر که قبلا تاکید کرده بود در مورد آتش سوزی زباله ها حتی در نیمه های شب هم به او گزارش شود، پاسخگو نبود.
وی اظهار کرد: یکی از همسایه ها به این عضوشورای شهراندیشه پیامک هم ارسال کرد و تا این لحظه که 10:30 روز جمعه را نشان می دهد این عضو شورای شهر و مدعی کمک به شهروندان اندیشه بود، هیچ پاسخی به ما نداده است.
سمندری گفت: ما امروز ساعت 7:15 با بخش پیام رسانی شهرداری نیز تماس گرفتیم و جالب است بدانید این بخش مدعی شده است که هیچ کس با ما تماس نگرفته و ما اصلا این ادعا را باور نداریم.
وی همچنین اظهار کرد: ما فکر می کنیم عمدا شب تعطیلی زباله ها را آتش زده شده تا ساکنان دستشان به هیچ جا نرسد چرا که با هر جا تماس گرفتیم گفتند که شنبه تماس بگیرید و این درحالی است که زن و بچه های ما طی دیشب و امروز صبح جمعه بشدت از دود ناشی از سوختن زباله ها آسیب دیدند و نمی دانیم که چه کسی باید پاسخگو باشد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: لیلا خطیب زاده انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/1776/7243 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.