حسن میرزایی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: بر اساس ماده 22 قانون نظام صنفی و آئین نامه های مربوطه، نخستین تجربه انتخابات الکترونیکی اتحادیه صنفی در محل سالن اجتماعات شهید رجایی اداره صنعت، معدن و تجارت با حضور اعضای هیات اجرایی و نظارت بر انتخابات اتحادیه های صنفی شهرستان و نماینده استان برگزار شد.
وی افزود: این انتخابات با حضور 121 نفر از اعضای اتحادیه تعمیرکاران اتومبیل سبک و سنگین برگزار و شرکت کنندگان با استفاده از صندوق های الکترونیک و به منظور انتخاب نمایندگان خود در هیات مدیره اتحادیه ، رأی های خود را به صندوق ریختند.
وی بیان کرد: پیش از این ، انتخابات اتحادیه های صنفی شهرستان به صورت سنتی برگزار می شد که این امر مشکلاتی را به همراه داشت .
میرزایی گفت: این دوره از انتخابات طی دو ساعت انجام شد و بلافاصله پس از رأی گیری ، آراء شمارش و نتیجه اعلام شد.
وی افزود: براساس شمارش آراء علی مهریزی، حمیدرضا ظفرقندی، حسینعلی مغاری حصاری، محمد اسماعیل رخیده و محمود بدیعی رستمی به عنوان اعضاء هیأت مدیره و غلامحسین دولو به عنوان بازرس اتحادیه تعمیرکاران اتومبیل شهرستان ورامین معرفی شدند.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ورامین تصریح کرد: از این به بعد ، کلیه انتخابات اتحادیه های صنفی شهرستان به صورت الکترونیک برگزار می شود.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
خبرنگار: سید حسن میری**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.