حمیدرضا جعفری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در مراسم هجدهمین دوره بنیاد جهانی انرژی و دوازدهمین دوره جایزه مدیریت سبز که با حضور 110 کشور جهان در سالن اجلاس سران برگزار شد، شرکت پالایش نفت تهران با دریافت گواهینامه سطح یک مدیریت، برای اولین بار موفق به کسب عنوان برترین سازمان ایرانی در حوزه مدیریت سبز از بنیاد اروپایی مدیریت سبز (EAGM) و انجمن مدیریت سبز ایران شد.
وی اضافه کرد: این گواهینامه به دلیل رویکرد توسعه پایدار و اجرای طرح ها و پروژه های زیست محیطی و توجه به مسئولیت های اجتماعی، ارتقای کیفیت فرآورده های تولیدی در حد استانداردهای بین المللی و همچنین مدیریت و کاهش آلاینده های محیط زیست به پالایشگاه نفت تهران به عنوان سازمان برتر در کشور اعطا شد.
جعفری یادآور شد: این انتخاب در حالی صورت گرفت که امتیاز کسب شده این شرکت بالاترین امتیازی است که طی 12 دوره برگزاری جایزه مدیریت سبز ایران به یک سازمان ایرانی تعلق گرفته است.
جامعه مدیریت سبز اروپا یکی از بزرگترین سازمان های غیر انتفاعی است که در زمینه توسعه فرهنگ و ارائه راهکارهای نوین سبز برای کسب وکارهای اروپایی و سایر کشور در تمام دنیا فعالیت می نماید.سازمان مرکزی این جامعه در شهر لوزان سوئیس است.
انجمن مدیریت سبز ایران نیز تشکلی غیردولتی و غیرانتفاعی (NGO) است که در اتاق بازرگانی و صنایع ومعادن ایران به ثبت رسیده است و دامنه فعالیت آن بر سازمان ها (تولیدی، خدماتی و عمومی) متمرکز است و بر گسترش دانش و فرهنگ مدیریت سبز که به معنی همگرایی مسئولیت های اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی سازمان ها است، تمرکز دارد.
3218/6003
خبرنگار: امیر جعفری سرگزه ** انتشار: روح اله صائب
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.