به گزارش خبرنگار ایرنا، علی رضا زاکانی روز چهارشنبه در اختتامیه سومین جشنواره رسانه ای ابوذر به مناسبت 27 دی ماه روز بسیج رسانه که در سالن سوره حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزاری شد،اظهار کرد: نقش رسانه در این جنگ در همه سطوح بسیار مهم است چراکه در همه حوزه ها در دنیای زر و زوربه صورت نابرابر بوده و اگر به رسالت اصلی رسانه ها دقت کنیم در یک کلام، امید را در جامعه زنده نگه داشته و مدافع خوبی برای شفافیت های عرصه جامعه و خودآگاهی در متن عموم مردم است .
وی با اشاره به اینکه مهم ترین عرصه که می توان برای رسانه ها ذکر کرده معرفی حقایق که جامعه برآن متعهد باشد، گفت: هنررسانه معطوف به این است که حقایق را در جامعه احیاو زنده نگه دارد.
زاکانی ادامه داد: شناخت این پیامها که جامعه را به سمت و سوی حقیقی خود سوق می دهد، شناخت محیط، افکار عمومی و تنظیم آن پیامها توسط مخاطبان و مدیریت پیام ها و بازگیری این هنری که عنصر رسانه داشته، بتواند درجامعه فعال باشد.
رئیس اسبق بسیج دانشجویی کشور اظهار کرد: وظیفه ما به عنوان رسانه، خدماتی که مردم احساس کرده و بخشی که احساس نمی کنند را به جامعه مخابره کنیم.
همچنین در این مراسم محمد علی وکیلی عضو هیات رئیسه و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، سردار محمد رضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ و جمعی از مدیران و اصحاب رسانه کشور در سالن سوره حوزه هنری برگزارشد ازبرترین های سومین جشنواره رسانه ای ابوذر و از خانواده شهیدان رسانه علیرضا و غلامرضا حیدریان نیز تجلیل شد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امین کمالی فر انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7247 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.