به گزارش ایرنا ، محمدرضا یوسفی روز شنبه در همایش بررسی مشکلات کارخانه شیر وارنا که با حضور مسئولان شهرستان ورامین و کارگران شیر وارنا برگزار شد گفت: دولت یازدهم و دوازدهم تمامی تلاش خود را در رفع مشکلات تولید کنندگان، صاحبان صنایع و سرمایه گذاران بخش خصوصی معطوف داشته و در رفع موانع تولید گام های اساسی برداشته است.
وی اظهار کرد: در سال های اخیر دو کارخانه شیر وارنا و تصفیه خانه قند ورامین با مشکلات عدیده ای در مسیر تولید مواجه شده بودند که این امر در میزان تولید و اشتغال این واحدهای تولیدی ، مشکلاتی را به وجود آورده بود.
وی تصریح کرد: با پیگیری های مکرر مسئولان شهرستان ورامین و استانی و همکاری وزارتخانه های جهاد کشاورزی و صنعت ، معدن و تجارت ، هفته گذشته پس از دو سال وقفه فعالیت کارخانه قند ورامین از سر گرفته شد و حدود 170 کارگر این کارخانه بار دیگر مشغول به کار شدند.
یوسفی بیان کرد: در توسعه فعالیت های کارخانه شیر وارنا نیز تلاش های بسیاری صورت گرفت و با همکاری تمامی دستگاه ها ، زمینه افزایش فعالیت تولیدی این کارخانه که یکی از واحدهای مهم تولیدی شهرستان ورامین محسوب می شود با مشارکت بخش خصوصی فراهم شده است.
وی بیان کرد: اقتصاد علمی پویا جاری است که باید با توجه به نیازهای جامعه به آن توجه داشت، واحدهای تولیدی نباید تنها به بازار داخلی چشم داشته باشند و لازم است تا با افزایش کیفیت محصولات، به بازارهای جهانی نیز توجه داشته و در توسعه فعالیت خود تلاش و جدیت کامل داشته باشند.
کارخانه وارنا روزانه ظرفیت تولید 100 هزار تن محصولات لبنی را دارد.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهرن واقع شده است.
خبرنگار: سید حسن میری**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.