به گزارش ایرنا، حسن خلیل آبادی روز شنبه در مراسم دیدار و دلجویی از خانواده های شهدای آتشنشان پلاسکو در شهرری به تعداد بالای ساختمان های فرسوده و پرریسک در تهران و شهرری اشاره کرد و گفت: شهرداران نواحی مختلف تهران و مالکان ساختمان ها باید این اماکن را شناسایی و در جهت نوسازی آن تلاش کنند تا از فجایعی مانند پلاسکو در آینده پیشگیری شود.
وی افزود: شهدای پلاسکو روح ایثار و از خود گذشتگی را بار دیگر در جامعه تاباندن و مایه دلگرمی و پشت گرمی ملت ایران شده اند.
خلیل آبادی ادامه داد: بسیاری از مشاغل در ذات خود نوعی ایثارگری و جانفشانی را به همراه دارند ولی از خود گذشتگی شغل شریف آتشنشانی بیشتر از سایر مشاغل است.
وی بزرگترین ارزش کار آتشنشان ها را از جان خود گذشتن برای زنده ماندن سایر افراد جامعه عنوان کرد و افزود: آتشنشان ها در حادثه پلاسکو با تلاش و ایثار مثال زدنی کاری کردند که کمترین آسیب به مردم عادی و افراد شاغل در این ساختمان وارد شد.
خلیل آبادی عملکرد شهدای آتشنشان را مانند کار بزرگ شهدای هشت سال دفاع مقدس دانست و یادآور شد: شهدای هشت سال دفاع مقدس بدون هیچ چشمداشتی مادی پای به میادین نبرد می گذاشتند و از جان خود برای آسایش مردم گذشتند، آشتشانان نیز امروز پیرو این شهدا جان خود را برای زنده ماندن سایر افراد جامعه به خطر می اندازند.
مراسم دیدار و دلجویی از خانواده های شهیدان آتشنشان پلاسکو بهنام میرزاخانی و رضا شفیعی روز شنبه با حضور خلیل آبادی عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش، صفوی شهردار منطقه 20، داوری مدیر عامل سازمان آتشنشانی شهرداری تهران و جمعی از مدیران ارشد شهرداری منطقه 20 در شهرری برگزار شد.
3218/6003
خبرنگار: امیر جعفری سرگزه ** انتشار: روح اله صائب
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.