به گزارش ایرنا، تشییع پیکر این شهید تازه تفحص شده ساعت 10 صبح امروز از ابتدای خیابان امامزاده ابوالحسن(ع) واقع در خیابان رجایی آغاز و تا خیابان شهید قلندری و امامزاده ابوالحسن(ع) برای خاکسپاری ادامه داشت.
استقبال مردم ولایتمدار شهرستان ری در این آئین به حدی بود که همه مسیرهای منتهی به آستان مقدس امامزاده ابوالحسن(ع) مسدود شد.
تشییع کنندگان با سردادن شعارهای «لاالله‌الاالله»، «حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست»، «هیهات منا الذله»، «این گل پرپر ماست هدیه به رهبر ماست» و «جمشید جان راهت ادامه داد» از ایثار و فداکاری این شهید سرافراز تقدیر کردند.
مسئولان نیروهای مسلح، فرماندهان، کادر نیروی انتظامی و گروه موزیک ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز با لباس ها و سربند های یک دست در این آئین حضور داشتند و با همرزم خود وداع کردند.
شهید 'جمشیدعباسی' سال 1343 در شهر گنبد کاووس چشم به جهان گشود و در سال 66 به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شد. سرانجام این شهید بزرگوار پس از مجاهدت‌های فراوان در سال 66 و در منطقه عملیاتی سومار به فیض شهادت نایل آمد. با تلاش گروه‌های تفحص شهدا، پیکر مطهر این شهید والا مقام کشف و از طریق آزمایش DNA شناسایی شده است.
3218/6003
خبرنگار: امیر جعفری سرگزه ** انتشار: روح اله صائب
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.