محمدحسین تاجیک روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت : دومین مرحله شماره گذاری ماشین های کشاورزی با هدف ساماندهی تراکتورهای با عمر 25 سال در مناطق مختلف شهرستان اجرا می شود.
وی افزود : در نخستین مرحله اجرای این طرح ، کلیه تراکتورهای شهرستان ورامین با عمر 13 سال شناسایی ، ساماندهی و پلاک گذاری شدند.
وی بیان کرد: در اجرای این طرح ، تراکتورهای موجود در شهرستان ورامین شناسایی و در مدیریت جهاد کشاورزی برای آن ها پرونده تشکیل شده است و با همکاری پلیس راهور تراکتورها در 2 منطقه باغخواص و قلعه بلند مورد بازدید قرار گرفت و پس از بررسی اصالت خودرو ، مراحل صدور پلاک طی شد.
تاجیک بیان کرد: در دومین مرحله شماره گذاری تا کنون 70 دستگاه تراکتور مورد بررسی قرار گرفته اند.
وی گفت : در بررسی های صورت گرفته 630 دستگاه تراکتور در سطح شهرستان ورامین وجود دارد که کلیه این خودروها برای ساماندهی و دریافت کارت سوخت شماره گذاری می شوند.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ورامین از کشاورزان و صاحبان تراکتور خواست تا به منظور اجرای صحیح این طرح با حضور در محل مدیریت جهاد کشاورزی ، نسبت به تشکل پرونده برای خودروی خود اقدام کنند.
ورامین با 80 هزار هکتار اراضی زراعی قابل کشت ، قطب کشاورزی استان تهران محسوب می شود.
کمبود آب در منطقه باعث شده تا از 80 هزار هکتار اراضی قابل کشت ، تنها 38 هزار هکتار زیر کشت انواع محصولات باغی و زراعی می رود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.