سید احمد صفوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شهردار تهران طبق روال معمول از طرح برج طغرل، سیمان تهران، پل باقرشهر و زیرگذرهای دسترسی به شهر آفتاب بازدید کرد و در مورد چگونگی روند اجرایی این طرح ها قرار گرفت.
وی عنوان کرد: مجموعه فرهنگی، اقامتی و خدماتی طغرل درزمینی به مساحت چهار هکتار و زیربنای 30 هزار متر مربع با پیشرفت فیزیکی 80 درصد در شهرری در دست ساخت است.
وی تصریح کرد: این مجتمع دارای چهارسالن 100، 150 ، 200 و هزار نفری است که با همت شهرداری منطقه 20 در دست اجرا است.
شهردار منطقه 20 در مورد کارخانه قدیمی سیمان هم گفت: این کارخانه با قدمتی 84 ساله به لحاظ صنعتی و معماری دارای فضای مناسب تاریخی است که در این بازدید مقرر شد تا این فضا به یک موزه تبدیل شود.
وی در ادامه اظهار کرد: پل باقرشهر با پیشرفت فیزیکی 50 درصد و دسترسی های زیرگذر مجموعه شهر آفتاب هم با پیشرفت فیزیکی 50 درصد در حال اجرا هستند.
وی افزود: بعد از این بازدیدها جلسه ای متشکل از مسئولان و پیمانکاران این طرح ها در شهرداری تهران تشکیل خواهد شد و در صورت تامین منابع نقدینگی ادر نیمه نخست سال 1397 به بهره برداری خواهند رسید.
منطقه 19 شهرداری تهران یکی از مناطق شهری تهران است که در جنوب غربی این شهر قرار دارد. این منطقه ب‍‍ا وس‍‍عت‍‍ی برابر 92 کی‍لومت‍ر مرب‍‍ع دارای پنج ن‍‍احی‍ه و 14 مح‍له است.
6003
انتشاردهنده: روح اله صائب
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.