به گزارش ایرنا، سردار عبدالرضا ناظری روز یکشنبه در جلسه بررسی وضعیت امنیتی انتظامی شهر آبسرد از توابع شهرستان دماوند که با حضور معاونین، مشاورین انتظامی و دیگر مسئولان شهری در سالن اجتماعات شهرداری دماوند برگزار شد، اظهار کرد: بررسی موضوعات مرتبط با نیروی انتظامی در کمترین زمان و جلب رضایت حداکثری شهروندان با هدف تکریم ارباب رجوع از جمله موارد مهم و اولویت پلیس است.
این مقام مسئول ادامه داد: پلیس با توسعه فیزیکی تجهیزات و نوسازی ناوگان خودرویی برحسب شرایط جغرافیایی و برقراری امکانات نظارت و همچنین پایش تصویری در سطح جامعه، چتر امنیتی مطلوبی را برقرار می کند.
سردار ناظری در ادامه با اشاره به اینکه تعامل و همکاری بسیج با پلیس در جهت برقراری امنیت و تسهیل در امورات شهروندان، نقش مهم و بسزایی است، گفت: هم اکنون تعامل و اتحاد بین یگان های انتظامی، نظامی و بسیج برقرار است و نتیجه این مهم را می توان در تمامی عرصه ها دید.
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران به تامین و برقراری امنیت راه و جاده ها اشاره و تاکید کرد: کارکنان پلیس راه و راهور نیز با سعه صدر و اقتدار ضمن اجرای ماموریت های محوله، در ایجاد فرهنگ ترافیکی مناسب و تسهیل در تردد خودروها نقش بسزایی در برقراری نظم و امنیت شهروندان ایفا می کنند.
وی با اشاره به قرارگیری دو محور مواصلاتی هراز و فیروزکوه در محدوده شهرستان دماوند، گفت: با توجه به اینکه محورهای مذکور در مناطق کوهستانی قرار دارند، از رانندگان می خواهیم با همراه داشتن تجهیزات زمستانی و توجه به هشدارهای پلیس، در تأمین نظم و امنیت جاده‌ها پلیس را یاری کنند.
این مقام مسئول ادامه داد: نیروی انتظامی با تمام توان و بکارگیری تمام تجهیزات و نیروی انسانی، به برقراری امنیت در جامعه می کوشد.
همچنین حجت الاسلام سیداحمد میرشریفی، امام جمعه شهر آبسرد ضمن تقدیر و تشکر از زحمات فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران بیان کرد: نیروی انتظامی با فداکاری، جانفشانی و مدیریت بسیار در مقابل نا آرامی ها و حوادث اخیر که در کشور رخ داد، توانست از دستاوردهای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کند.
وی ادامه داد: شهرآبسرد از جمله مناطقی است که برای کسب و کار از مناطق مختلف کشور به این شهر تردد می کنند که در این راستا نیازمند ایجاد امنیت بیشتر در منطقه هستیم.
شهرستان دماوند با جمعیتی افزون بر 100هزار نفر در 45 کیلومتری شهر تهران قرار گرفته است. این شهرستان از شمال با استان مازندران، از شرق با شهرستان فیروزکوه، ازجنوب با استان سمنان و از غرب با شهرستان شمیرانات و تهران همسایه است که این شهر از2بخش مرکزی و رودهن تشکیل می شود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: الهام حیدری**انتشار: محمد آجورلو
تهرانم/7246//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.