مهرداد زنگنه فر روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه این تعطیلی ها با استناد به بند 20 ماده 55 قانون شهرداری ها و با اخذ مجوز از کمیسیون جمع آوری مشاغل مزاحم و واحدهای آلاینده انجام می شود تصریح کرد: اصناف ماهی و میوه فروشی واقع در خیابان مهران نیز مشمول دریافت اخطار اولیه شدند که در صورت عدم توجه رأی تعطیلی برای آنها صادر خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: چهار باب مغازه مرغ فروشی در خیابان ابوریحان سه راه شریعتی نیز اخطار دریافت کرده بودند که برای 2 باب از این صنوف رأی صادر و مابقی ملزم به اجرای تمهیداتی چون رعایت نظافت و رفع سد معبر در پیاده رو شده اند.
معاون شهردار منطقه 19 یاد آور شد: در خیابان خلازیر ناحیه سه نیز سه باب صنف شارژ کپسول گاز مایع که اخطاریه از سوی سازمان آتش نشانی و شهرداری دریافت کرده بودند جهت جلوگیری از فعالیت آنها توسط اداره ساماندهی علاوه بر تشکیل پرونده به کمیسیون بند 20 قانون 55 شهرداری ها ارجاع داده شدند.
منطقه 19 شهرداری تهران یکی از مناطق شهری تهران است که در جنوب غربی این شهر قرار دارد. این منطقه ب‍‍ا وس‍‍عت‍‍ی برابر 92 کی‍لومت‍ر مرب‍‍ع دارای پنج ن‍‍احی‍ه و 14 مح‍له است.
3218/6003
خبرنگار: امیر جعفری - انتشار: روح اله صائب
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.