به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی پایتخت در یازدهم آذر امسال زن جوانی با مراجعه به کلانتری 147 گلبرگ به مأموران اعلام کرد که توسط راننده یک دستگاه خودرو پراید 141 نقره ای ربوده شده و در حالیکه این شخص پس از سرقت کیفش قصد آزار و اذیت وی را داشته، در یک لحظه موفق به فرار از دست این شخص شده است .
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع آدم ربایی، سرقت مقرون به آزار و اذیت و ایراد ضرب و جرح عمدی و به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه 27 تهران پرونده برای ادامه رسیدگی در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
شاکی پس از حضور در پایگاه چهارم پلیس آگاهی گفت: ساعت 14 و 30 دقیقه از خیابان جشنواره به مقصد سیدخندان سوار یک دستگاه خودرو پراید 141 نقره ای رنگ شدم ؛ راننده فردی لاغر اندام ، حدودا 40 تا 45 ساله با ته ریش و معتاد به نظر می رسید . در بین راه ، در اتوبان شهید باقری از مسیری رفت که بسته بود و عنوان داشت که اینجا بسته است و باید از مسیر دیگری برویم؛ ناگهان راننده از مسیر اصلی خارج شد و به مسیر فرعی در محدوده شهرک امید رفت.
وی ادامه داد: با ترس قصد پریدن به بیرون از خودرو را داشتم که راننده دستم را محکم گرفت و کشید و شروع به ضرب و شتم من کرد؛ قصد آزار و اذیت مرا داشت که با او درگیر شده و با تلاش زیاد و ضربات پا توانستم در خودرو را باز کرده و به بیرون پریدم.
کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ با انجام تحقیقات میدانی و بهره گیری از تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته موفق به شناسایی خودرو پراید 141 نقره ای شدند ؛ در بررسی ارکان هویتی خودرو مشخص شد که خودرو دارای سابقه سرقت بوده ودر همان تاریخ یکم آذر امسال در منطقه شهرری سرقت شده است.
براساس این گزارش در ساعت 01:30 بامداد 17 آذرماه عوامل گشت آشکار پلیس آگاهی در حین گشت زنی در محدوده اتابک به یک دستگاه خودرو پراید که به صورت مشکوک در داخل کوچه ای خلوت و تاریک پارک بود مشکوک شدند ؛ در بررسی بعمل آمده مشخص شد که خودرو دارای سابقه سرقت بوده و دستور دستگیری سرنشینان آن در سیستم جامع پلیس ثبت شده است.
راننده خودرو پراید با مشاهده گشت پلیس آگاهی اقدام به روشن نمودن پراید و فرار از محل می کند. در زمان تعقیب و گریز ، مأمورین گشت متوجه حضور خانمی در قسمت سرنشین صندلی جلوی پراید شدند که با راننده درگیر شده است؛ نهایتا خودرو پراید از مسیر اصلی منحرف شده و با جدول کنار خیابان برخورد کرده و دچار ترکیدگی لاستیک شده و راننده آن دستگیر می شود.
با دستگیری راننده پراید به نام علیرضا . ج (42 ساله) و در بررسی سوابق وی مشخص شد که او از مجرمین سابقه داری است که بارها به اتهام ارتکاب جرایم مختلف مرتبط با آزار و اذیت جنسی ، آتش سوزی عمدی و سرقت اماکن در تهران، ورامین و استان اصفهان دستگیر و روانه زندان شده و در حال حاضر نیز تحت تعقیب دستگاه قضایی قرار دارد .
سرهنگ کارآگاه فخرالدین افراسیابی رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ، در مورد این خبر اظهار کرد: در ادامه رسیدگی به پرونده و با مواجهه حضوری بین اولین شاکیه با متهم، شاکی صراحتا و به صورت کامل متهم را مورد شناسایی قرار داده و در ادامه تحقیقات و با بررسی پرونده های مشابه، یکی دیگر از شکات پرونده نیز شناسایی و به پایگاه چهارم پلیس آگاهی دعوت شد.
سرهنگ افراسیابی خاطرنشان کرد: با توجه به سوابق متعدد متهم در ارتکاب جرایم مرتبط با آزار و اذیت جنسی و به منظور شناسایی دیگر شکات احتمالی، متهم با قرار قانونی و برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است ؛ از تمامی شکات دعوت می شود تا جهت شناسایی متهم و پی گیری شکایات خود به نشانی پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ در سیدخندان – خیابان ابوذر غفاری – جنب کلانتری 120 سیدخندان مراجعه کنند .
خبرنگار: مهدی مقدر**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/9343//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.