مهرداد زنگنه فر روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در راستای ادامه سیاست های توسعه و گسترش فضای سبز لازم نسبت به کاشت 250 اصله درخت تبریزی، زیتون تلخ، کامیس، پاریس و کاشت چهار هزار و 600 اصله گلدان درختچه بربریس، کتناستر، پیروکانتا، یوکا، پامپاس گراس در بوستان های سطح منطقه اقدام شده است.
وی ادامه داد: همچنین 200 مترمربع انواع گل رز نیز کاشت شده است که علاوه بر افزایش سرانه فضای سبز موجب تلطیف هوا، انبساط و آرامش خاطر شهروندان نیز شده است.
زنگنه فر در ادامه به عملیات به زراعی، هرس و کاشت درختان در بزرگراه آزادگان اشاره کرد، افزود: شهرداری این منطقه به منظور افزایش سطح کمی وکیفی فضای سبز ودرختان در حاشیه بزرگراه آزادگان عملیات به زراعی شامل کندکوب به مساحت چهار هکتار و هرس درختان توت به تعداد 54 اصله و کاشت 50 اصله درخت زبان گنجشک انجام شده است.
وی عنوان کرد: در راستگرد اتوبان تندگویان به آزادگان نیز چهار هزار و 700 متر مربع درخت و درختچه کاشته شده است.
وی به شدت آلودگی هوا در برخی نقاط منطقه 19 اشاره کرد و ابراز داشت: مدیریت شهری این منطقه با هدف تلطیف و بهبود شرایط فضای سبز برای شهروندان در مکان ها و فضای های سبز پرتردد از جمله خیابان مطهری و بوستان شریعتی نهال غرس کرده است.
زنگنه فر در پایان یادآور شد: شهرداری منطقه در راستای ایجاد منظر مناسب و چشم انداز بصری نسبت به کاشت 2 گلدان حجمی در حاشیه اتوبان آزادگان، پل های ساوه و شهید صنیع خانی اقدام کرده است.
منطقه 19 شهرداری تهران یکی از مناطق شهری تهران است که در جنوب غربی این شهر قرار دارد. این منطقه ب‍‍ا وس‍‍عت‍‍ی برابر 92 کی‍لومت‍ر مرب‍‍ع دارای پنج ن‍‍احی‍ه و 14 مح‍له است.
3218/6003
خبرنگار: امیر جعفری - انتشار: روح اله صائب
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.