حجت الاسلام و المسلمین عبدالعلی ابراهیمی شنبه شب در مراسم بزرگداشت حماسه 9دی که با حضور مسئولان شهر آبسرد و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع این شهر برگزار شد با اشاره به اینکه ملت ایران در سال 88 با شرکت در انتخابات و حماسه نهم دی ماه وظیفه و تکلیف خود را به خوبی ادا کردند، اظهار کرد: ایران اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون فتنه های بسیاری را همچون فتنه 88 به خود دیده است ولی ملت ایران در نهم دی ماه با اقدام به موقع و ادای تکلیف، بصیرت آفریدند.
وی با بیان اینکه تنها تکلیف شناسی کافی نیست بلکه باید عمل به وظیفه نیز سرلوحه کار قرار گیرد، گفت: اگر تنها تکلیف را بشناسیم ولی به آن عمل نکنیم، آسیب خواهیم دید و آنچه موجب شده تا در طی این سالها حماسه 9دی گرامی داشته شود، تکلیف شناسی ملت ایران و عمل به فرمایشات داهیانه مقام معظم رهبری است.
این مقام مسئول با اشاره به حماسه سازی مدافعان حرم، افزود: امروز اگر جوانان ایران به دفاع از حرم ائمه اطهار به کشورهای همسایه به ویژه سوریه سفر می کنند، برای حفظ اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی و حفظ امنیت و آرامش کشور است و آنان تکلیف خود را به خوبی ادا می کنند و این ما هستیم که باید با تکلیف شناسی فرصت را به دشمن ندهیم.
معاون امور استان های شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با تاکید بر نیاز امروز کشور به وظیفه شناسی و عمل به تکلیف از سوی مسئولان و آحاد مردم، گفت: گرچه مردم از وضعیت گرانی و مشکلات ناراضی هستند ولی برگزاری راهپیمایی ها و اعتراضات مردمی با هدف تخریب و تضعیف راه درستی نیست زیرا این اقدامات تنها موجب فرصت سازی برای دشمن می شود.
وی بیان کرد: وظیفه ما حمایت از نظام است و اگر قرار است کشور به استقلال برسد باید سختی ها را تحمل کرد؛ امروز پنج استان یمن مرزهای خود را از طریق امنیت هوایی و با هواپیماهای بدون سرنشین هدایت می کند، در حالی که زمانی همین مردم برای نیازهای اولیه خود با مشکل مواجه بودند.
حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه وظیفه مسئولان نظام خدمت به مردم است، خاطرنشان کرد: گرچه در کشور مشکلات بسیار است ولی دشمن نیز تمامی تلاش خود را برای تضعیف نظام و افکار و اندیشه های مردم بکار بسته و این مردم هستند که با وظیفه شناسی و انجام تکلیف نباید چراغ سبز به دشمن نشان دهند.
این مقام مسئول تصریح کرد: گرچه اعتراض قانونی و حق مردم است ولی انتقاد باید از روی انصاف و عدالت باشد؛ نهم دی ماه را روز بصیرت و میثاق با ولایت نامیدند زیرا حرکت مردم چه در ظاهر و چه باطنی ولایتمداری بود.
معاون امور استان های شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به اینکه باید در مقابل اهداف دشمن هوشیار بود و آگاهانه عمل کرد، گفت: یکی از اهداف امروز دشمن فراموشی حماسه نهم دی ماه به بهانه گرانی بنزین و دیگر مشکلات اقتصادی است؛ امروز باید مرز بین دوستی و دشمنی مشخص شود چراکه برخی ها در سال 88 به مدت هشت ماه کشور را به جنگ تبدیل کردند که باید دست از لجاجت و خودسری بردارند.
وی ادامه داد: ملت ایران فرمایشات داهیانه مقام معظم رهبری را همواره سرلوحه کار خود قرار دهند زیرا امروز کشور برای توسعه و پیشرفت و دستیابی به استقلال بیش از هرچیز نیازمند تلیف شناسی و وظیفه شناسی است.
خبرنگار: الهام حیدری**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7246//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.