به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی دارالقرآن نفحات‌القرآن ، کرسی‌های تلاوت مجلسی به همت دارالقرآن در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری درباره برپایی کرسی‌های تلاوت قرآن کریم از ابتدای فروردین سال 1395 آغاز شده است.
این طرح به تدریج با تبلیغاتی که در فضای مجازی و خبرگزاری‌ها صورت گرفت، فعالیت آنان در سطح شهر تهران، آتش به اختیار گسترش یافت.
صد و هشتاد و چهارمین کرسی نفحات از امشب (9 دی ماه) در مسجد النبی(ص) واقع در تهرانسر، شهرک پاسداران با تلاوت مهدی جوکار و در مسجد القران واقع در خیابان نبرد جنوبی، خیابان ده حقی، بعد از میدان مالک اشتر، بلوار شاهد پس از نماز عشا با تلاوت 2 قاری ممتاز کشورمان آقایان سیدمحسن مدنی و علیرضا مهدیزاده برگزار می شود.
در روز یکشنبه (دهم دیماه ) کرسی مجلسی تلاوت قرآن کریم با تلاوت محمد موسی زاده، قاری ممتاز کشورمان در مسجد الغدیر واقع در تهرانسر، شهرک دریابرگزار می شود.
کرسی تلاوت مجلسی قرآن کریم در روز دوشنبه (11 دی ماه ) پس از نماز عشا با تلاوت وحید خزایی قاری بین المللی کشورمان در مسجد جامع رسول اکرم واقع در تهرانسر برگزار می شود.
در روز چهارشنبه( 13دی ماه) با تلاوت محمدرضا رجبی در مسجد جامع امام جعفر صادق(ع) واقع در خیابان دماوند، بالاتر از پل خاقانی کرسی تلاوت مجلسی قران مجید برگزار می شود.
درروز پنجشنبه (14 دیماه) پس از نماز عشا، کرسی تلاوت مجلسی قرآن مجید با تلاوت حبیب احمدی، قاری و مدرس قران کریم و با اجرای حفظ محمدجواد محمدی مجد از حافظان بین المللی کشورمان، در مسجد حضرت ابولفضل(ع) واقع در عبدل آباد، خیابان شکوفه، خیابان زنهاری برگزار می شود.
در این کرسی ها برگه های تدبر و تفسیر آیات میان مستمعین توزیع میگردد. همچنین به کودکان و نوجوانان حاضر در کرسی فقط به خاطر حضور در مسجد جوایزی اهدا میشود.
همچنین پخش زنده کرسی‌ها از طریق نرم افزارهای اینستاگرام در صفحه nafahat.video@ و برنامه لحظه نگار است که قرآن دوستان می‌توانند با مراجعه به این 2 برنامه به صورت زنده از نفحات و نغمات آیات الهی بهره مند شوند.
علاقه‌مندان برای دستیابی به تلاوت‌ها و گزارش‌های تصویری این کرسی‌های تلاوت به کانال تلگرامی نفحات‌القرآن به نشانی nafahatalquran@ مراجعه کنند.
همچنین مساجدی که خواستار برگزاری این کرسی‌های تلاوت هستند، می‌توانند با شماره 09128046843روابط عمومی دارالقرآن نفحات‌القرآن تماس گرفته و برای برگزاری این کرسی‌های تلاوت در مسجد خود اعلام آمادگی کنند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید جواد ال داود انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/ 7243 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.