به گزارش ایرنا، این همایش بزرگ مردمی از ساعت 9 و 15 دقیقه صبح با حضور انبوه زنان و مردان و اقشار مختلف از جمله روحانیون، دانشجویان و بسیجیان برگزار شد طوری که ظرفیت مصلای تهران تکمیل شده و برخی از شرکت کنندگان در بیرون محوطه مصلی ایستاده بودند.
**شعارهای انقلابی و حماسی از جمله ' این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده'، ' ای رهبر آزاده آماده ایم آماده'، 'منافق فتنه گر اعدام باید گردد'، 'مرگ بر آمریکا' و 'مرگ بر اسرائیل' در این همایش از سوی مردم سر داده شد.
**گروه سرود دژبان ارتش و همچنین گروه سرود دانش آموزی حضرت رسول(ص) بسیج نواحی مقداد، سلمان و حبیب بن مظاهر سرودهایی حماسی ویژه یوم الله 9 دی نواختند.
**یکی از مداحان اهل بیت(ع) در این مراسم با قرائت شعارهای حماسی و انقلابی شور خاصی به مراسم بخشید.
** حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در این مراسم در سخنانی با بیان اینکه در روز 9 دی دست خدا از آستین ملت ایران بیرون آمد گفت: در فتنه 88 همه ظرفیت مستکبران به جنگ ملت ایران آمدند اما ملت ایران با حضور در صحنه طومار آنان را در هم پیچیدند.
** آیت الله محسن اراکی عضو مجلس خبرگان رهبری نیز در این همایش در سخنانی با بیان اینکه ملت ایران فرزندان کربلا، ایثار مقاومت هستند افزود: فریبکاری و فتنه انگیزی دشمنان در اراده آهنین ملت برای رشد و تعالی خللی ایجاد نمی کند.
**آیت الله محسن اراکی با تاکید بر ضرورت دقت و هوشیاری ملت ایران در برابر مکر دشمنان گفت: دشمنان از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی تلاش دارد تا فتنه ای جدید را سامان دهد که باید بصیرت و هوشیاری خود را حفظ کنیم.
** قرائت قطعنامه سراسری یوم الله 9 دی از جمله بخش های پایانی این مراسم بود که در آن بر پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب و حفظ بصیرت و هوشیاری تاکید شده بود و این روز، تجلی دست الهی بر ضد استکبار جهانی و خلق حماسه بزرگ، ماندگار و سرنوشت ساز ذکر شده بود.
**شرکت کنندگان در این همایش در اعتراض به فتنه گری و شیطنت اخیر دشمنان در سواستفاده از احساسات پاک مردم رنجدیده با شعارهایی همچون 'بسیجی بیدار است از فتنه گر بیزار است' و مرگ بر فتنه گر' از مصلای تهران تا ایستگاه مترو شهید بهشتی راهپیمایی کردند.
**ایستگاه های صلواتی از مردم شرکت کننده در این همایش عظیم مردمی پذیرایی می کردند.
** خودروهای امدادی از جمله اورژانس، هلال احمر و آتش نشانی در بخش های مختلف مصلا برای امداد رسانی حاضر بودند.
** نمایشگاهی از محصولات فرهنگی و مذهبی با عنوان بصیرت در محل مصلا اقدام به فروش و عرضه کالاهای فرهنگی مرتبط با معارف و ارزشهای اسلامی و انقلابی کرده بود که با استقبال مردم مواجه شد.
تظاهرات ۹ دی ۱۳۸۸ با فراخوان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و در واکنش به تظاهرات هواداران جنبش سبز در تاسوعا و عاشورای ۱۳۸۸ انجام شد و مردم ایران در نقاط مختلف کشور طومار قریب به 8 ماه ماه فتنه گری و آشوب های خیابانی عوامل داخلی دشمنان قسم خورده ملت ایران را در هم پیچیدند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: محمد بیدارمنش انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/6139 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.