به گزارش ایرنا ، مسعود مرسل پور روز شنبه در همایش فصلی روسای انجمن اولیا، مربیان و مدیران مدارس قرچک که در کانون ملائک این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: در تمامی قوانین و دستورالعمل های آموزش و پرورش بر ارتباط بین اولیا دانش آموزان و مدارس تأکید شده ، پیوندی که در عملی شدن اهداف آموزشی و پرورش نقش به سزایی داشته و بی توجهی به آن بسیاری از فعالیت ها را با مشکل مواجه می کند.
وی افزود : یکی از اقدامات مهم آموزش و پرورش پس از پیروزی انقلاب اسلامی ، شکل گیری انجمن های اولیا و مربیان است و افزایش کارکردههای این حوزه می تواند چالش های پیش روی آموزش و پرورش را برطرف کند.
وی با اشاره به این که امام راحل ، رهبر معظم انقلاب و ریاست جمهوری همواره به نقش انجمن اولیا و مربیان در آموزش و پرورش تأکید داشته اند گفت : در دولت تدبیر و امید بحث ارتباط خانه و مدرسه از عمق بیشتری برخوردار شده و با فراگیرشدن آن ، شاهد به بار نشستن بسیاری از اهداف آموزشی و پرورشی در مدارس هستیم.
رئیس شورای آموزش و پرورش قرچک افزود : امروز مدارس کشور به کمک و مساعدت بخش های مختلف نیاز مبرم دارد و در این میان ، انجمن های اولیا و مربیان می توانند با ارائه پیشنهادی کاربردی حتی در مسائل عمرانی و رفاهی مشکلات آموزش و پرورش را برطرف کنند.
مرسل پور افزود : به فرموده امام راحل و رهبر معظم انقلاب ، مردم ولی نعمتان انقلاب هستند و باید در امور مختلف ورود پیدا کرده و با یاری رساندن به مسئولان ، مشکلات را برطرف کند.
بیش از 50 هزار دانش آموز در مدارس شهرستان قرچک مشغول به تحصیل می باشند.
قرچک با 270 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.