به گزارش روزچهارشنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، این مرکز ضمن تکذیب خبری تحت عنوان 'نیروی انتظامی کسانی را که حجاب اسلامی را رعایت نمی کنند، بازداشت نخواهد کرد و به نقل از فرمانده انتظامی تهران بزرگ در برخی از خبرگزاری ها، منتشر شده بود، اعلام می دارد:
پلیس با رویکردی فرهنگی و با برخورد ایجابی و آموزشی به شکل محترمانه ای همواره با این دسته از افراد رفتار نموده و ضمن این که پرونده ای در این خصوص برای آنها تشکیل نمی شود، برای آنها کلاس های آموزشی و اصلاح رفتار برگزار می کند.
همچنین، ضرورت دارد، شهروندان محترم جهت حضور در سطح جامعه به خصوص اماکن عمومی ضمن رعایت حجاب اسلامی به قوانین و حقوق شهروندی نیز احترام گذاشته و از پوششی منطبق با حجاب اسلامی و ایرانی استفاده نمایند.
در بخش پایانی این اطلاعیه آمده است: پلیس همواره خود را خدمتگزار مردم می داند و با تلاش شبانه روزی سعی در برقراری آرامش و آسایش شهروندان دارد و هرگز اجازه نخواهد داد کسی امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بیاندازد.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شود.
خبرنگار: سید جواد آل داود انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7243/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.