به گزارش روز دوشنبه ایرنا از اداره کل هواشناسی استان تهران، بر اساس بررسی و تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، در این مدت، در ارتفاعات بارش برف و باران و مه آلود پیش بینی می شود.
طی این مدت در برخی مناطق گاهی وزش باد شدید و در بخش های جنوبی و غربی استان گاهی وزش باد خیلی شدید یا باد و گرد و خاک پیش بینی می شود.
براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان استان تهران در روز چهارشنبه صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می شود و به تدریج با افزایش پایداری جو بر میزان آلاینده های جوی افزوده می شود.
در این گزارش، کمینه و بیشینه دمای هوای تهران در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه به ترتیب (10و18)، (6و16) و (4و 13) درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.
همچنین ورامین، چیتگر، فرودگاه مهرآباد، ژئوفیزیک- تهران و شهریار با 20درجه سانتیگراد و فیروزکوه و فیروزکوه-امین آباد با سه درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان تهران در 24 ساعت گذشته بودند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تنظیم کننده: معصومه جوان معبودی انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7245/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.