به گزارش ایرنا، این آیین با حضور حجت الاسلام علی مرادی نماینده ولی فقیه در یگان امنیت هوایی سپاه و جمعی از مدیران و کارکنان این نهاد همزمان با سالروز تاسیس سپاه حفاظت هواپیمایی برگزار شد.
شرکت کنندگان در این آیین، ضمن نثار تاج گل، قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.
نماینده ولی فقیه در یگان امنیت هوایی سپاه در این مراسم گفت: امام خمینی(ره) از میان تمام کسانی که برای اقتدار و تداوم انقلاب پا به میدان گذاشته بودند بهترین افراد را برای نهاد حفاظت هواپیمایی سپاه پاسداران انتخاب کردند.
حجت الاسلام علی مرادی افزود: کارکنان حفاظت هواپیمایی سپاه پاسداران در آن زمان که تمام کشورهای جهان بر علیه نظام اسلامی ایران بودند با ایثار و تبعیت از رهبری اجازه ندادند ذره ای خطر به حریم هوایی کشور وارد شود و از این جهت نزد مردم و امام راحل رو سفید شدند.
وی رمز موفقت کارکنان حفاظت هواپیمایی سپاه پاسداران را ایمان قوی، ولایتمداری و گوش به فرمان رهبری دانست و یادآور شد: کارکنان این نهاد انقلابی امروز با تبعیت از خلف صالح امام خمینی(ره) اجاز تجاوز هیچ کشوری را به فضای هوایی کشور نمی دهند.
وی با بیان اینکه کارکنان حفاظت هواپیمایی سپاه پاسداران آبرو و عزت چندین ساله خود را با هیچ گفتاری معامله نخواهند کرد، افزود: پاسدارن شاغل در این نهاد تنها از رهبر معظم انقلاب فرمانبرداری می کنند و با هر فرد و یا موضوعی که بخواهد خللی در اقتدار مستحکم نظام ایجاد کند به شدت مقابله خواهند کرد.
پنجم دیماه سالروز تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی به دستور امام راحل(ره) است.
3218/6003
خبرنگار: امیر جعفری - انتشار: روح اله صائب
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.