مجید لطیفی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: شبکه توزیع آب خاورشهر در جنوب شرقی تهران دارای قدمت ساخت و بهره برداری 40 ساله است و به همین دلیل همواره شاهد شکستگی های پی در پی در بخش هایی از این شبکه هستیم که امر آبرسانی را با مشکلاتی روبه رو می کند.
وی با بیان اینکه این شهر در سال های اخیر به دلیل همجواری با کلانشهر تهران شاهد رشد سریع و نا متوازن جمعیت و در نتیجه افزایش مصرف منابع آب بوده است، افزود: خاورشهر به دلیل موقعیت مکانی و شرایط اقلیمی و آب و هوایی شرایط حساس و ویژه ای از نظر منابع آبی دارد از این رو بازسازی شبکه آبرسانی و نوسازی انشعاب های فرسوده این شهر توسط امور آب و فاضلاب خاورشهر اجرایی شده است.
وی تصریح کرد: طرح بازسازی و نوسازی شبکه آب و فاضلاب این منطقه با همکاری، نظارت و همراهی معاونت مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب منطقه 6 و مسئولان شهرستان ری اجرایی شده است.
شرکت آب و فاضلاب منطقه 6 شهر تهران به مرکزیت شهرستان ری منطقه ای به وسعت حدود 138 کیلومتر مربع شامل 80 کیلومتر مربع از شهر تهران و پنج شهر باقرشهر، کهریزک، حسن آباد، خاورشهر و قیامدشت با جمعیت حدود یک میلیون و688 هزار نفر را زیر پوشش خدمات رسانی دارد.
6003
انتشار: روح اله صائب
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.