به گزارش روز یکشنبه ایرنا از دارالقرآن نفحات القران این کرسی های تلاوت
مجلسی در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری درباره برپایی کرسی‌های تلاوت قرآن کریم از ابتدای فروردین سال 1395 آغاز شده است.
این طرح به تدریج با تبلیغاتی که در فضای مجازی و خبرگزاری‌ها صورت گرفت، فعالیت آنان در سطح شهر تهران، آتش به اختیار گسترش یافت.
صد وهشتادمین کرسی نفحات امروزیکشنبه (سوم دیماه) با تلاوت مسعود نوری، قاری ممتاز کشورمان در مسجد الغدیر واقع در تهرانسر، شهرک دریابرگزارمی شود.
این کرسی تلاوت روز دوشنبه (چهارم دیماه ) پس از نماز عشا با تلاوت محمدهادی صلح جو قاری ممتاز کشورمان در مسجد جامع رسول اکرم واقع در تهرانسر برگزار می شود.
در روز چهارشنبه (6 دیماه ) کرسی تلاوت مجلسی قرآن کریم با تلاوت حاج ولی الله پوراحمدی؛پیشکسوت قرانی کشورمان و از قاریان ممتاز کشورمان در مسجد جامع ابوذر، واقع در میدان ابوذر(فلاح) و با حضور سیدمحسن خدام حسینی برگزار می شود.
کرسی تلاوت مجلسی قرآن کریم در روزپنجشنبه ( هفتم دیماه ) پس از نماز عشا، با تلاوت هادی ایزدپناهی، در مسجد دیانت واقع در خیابان قزوین، خیابان مخصوص، کوچه آرام برگزار می شود.
همچنین روزگذشته (شنبه دوم دیماه ) کرسی های تلاوت قران کریم در 2 مسجد سیدالشهدا واقع در افسریه، جاده امام رضا، میدان ثامن الحجج، با تلاوت قاری بین المللی حمیدرضا احمدی وفا و مسجد النبی، واقع در تهرانسر، شهرک دریا پس از نماز عشا با تلاوت محسن قاسمی، قاری ممتاز کشورمان برگزار شده است.
در این کرسی ها برگه های تدبر و تفسیر آیات میان مستمعین توزیع میگردد. همچنین به کودکان و نوجوانان حاضر در کرسی فقط به خاطر حضور در مسجد جوایزی اهدا میشود.
همچنین پخش زنده کرسی‌ها از طریق نرم افزارهای اینستاگرام در صفحه nafahat.video@ و برنامه لحظه نگار است که قرآن دوستان می‌توانند با مراجعه به این دو برنامه به صورت زنده از نفحات و نغمات آیات الهی بهره مند شوند.
علاقه‌مندان برای دستیابی به تلاوت‌ها و گزارش‌های تصویری این کرسی‌های تلاوت به کانال تلگرامی نفحات‌القرآن به نشانی nafahatalquran@ مراجعه کنند.
همچنین مساجدی که خواستار برگزاری این کرسی‌های تلاوت هستند، می‌توانند با شماره 09128046843روابط عمومی دارالقرآن نفحات‌القرآن تماس گرفته و برای برگزاری این کرسی‌های تلاوت در مسجد خود اعلام آمادگی کنند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار:سید جواد آل داود انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/ 7243 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.