به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا، مجمع انتخاباتی هیات دوچرخه سواری استان تهران با حضور رضاگلمحمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، خسرو قمری رئیس فدراسیون و اعضای این مجمع در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزارشد.
مجمع هیات دوچرخه سواری استان تهران 17 عضو دارد که اعضا با 10 رای سراج برای بار دوم به عنوان رئیس این هیات انتخاباب کردند و مهدی حبیبی خراسانی نیز 7 رای بدست آورد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: کلیه هیات ها توسط فدراسیون مربوطه و اداره کل رصد می شوند و از منظر ما اگر تهران نتواند به اوج افتخارات گذشته باز گردد، قابل قبول و پذیرفته نیست.
رضا گلمحمدی همچنین به کمک بخش خصوصی و غیر دولتی برای توسعه ورزش استان تهران تاکید کرد و افزود: باید به سمتی برویم که بخش اعظمی ازنفرات تیم های ملی را قهرمانان استان تهران به خود اختصاص دهند.
وی ادامه داد: اعضای مجمع باید تبعات انتخابات خود را در مدت 4 سال بپذیرند و با رصد کردن برنامه نامزدها، سوابق آنان را بررسی کنند.
همچنین رئیس فدراسیون دوچرخه سواری دراین مجمع با اشاره به اینکه انتظار ما از هیات تهران نسبت سایر استان ها بیشتر است گفت: هر منطقه از تهران با امکانات بالقوه خود می تواند استعداد های زیادی را پرورش دهد و بازوی توانمندی برای توسعه ورزش تهران به شمار رود.
خسرو قمری ادامه داد: از تغییرات کلی و سیستمی در هیات دوچرخه سواری استان تهران استقبال می کنیم و این امید وجود دارد که این هیات در دوره چهارساله جدید فعالیش را با تغییرات محسوس و مثبت آغاز کند.
قمری گفت: با چنین شرایطی هم خواسته فدراسیون، توقعات اعضای مجمع و نیز انتظارات جامعه دوچرخه سواری استان تهران برآورده شود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امین کمالی فر انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7247/1109 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.