مصطفی قنبرنژاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سیاست های جدیدی در اجرای طرح ترافیک اتخاذ شده اما این تغییرات در مرحله کارشناسی بوده و هنوز نهایی نشده است.
در همین ارتباط افشین حبیب زاده عضو شورای شهر پنجم تهران در مورد طرح حذف «آرم‌ طرح ترافیک و زوج و فرد» در شهرداری از سال آینده گفته است: ️این طرح در مراحل پایانی بررسی قرار دارد و طرح جدید بر پایه طرح کاهش (LEZ) خواهد بود.
وی خاطرنشان کرده: در طرح جدید زون های ترافیکی تعریف شده؛ برای مثال زون A تقریبا همان محدوده طرح ترافیک بوده و زون B محدوده زوج و فرد و یک زون هم برای کل شهر در نظر گرفته شده است.
حبیب زاده یادآور شد: ️در طرح جدید تفاوتی بین شهروندان در نظر گرفته نشده و خرید طرح دلیل ورود به محدوده طرح ترافیک نیست؛ همچنین عوارض خودروها براساس میزان تردد و بهره‌مندی افراد متغیراست و هرکسی که قصد ورود به محدوده و زون‌ها را دارد باید از محل کارتی که در اختیار استفاده کنندگان آرم‌های طرح ترافیک قرار می گیرد، عوارض را پرداخت کند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: عاطفه نژادسالاری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/9353 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.