به گزارش روز جمعه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ : سرهنگ حسن نورآبادی اظهارداشت : بامداد امروز ماموران گشت کلانتری119 مهرآباد در خیابان شمشیری به رفتار رفتگری که در حال ضربه زدن به قفل خودروی پرایدی بود ؛ مشکوک شدند.
وی اظهارداشت :ماموران به طور نامحسوس حرکات او را تحت نظر گرفتند که مشاهده کردند این فرد پس از زدن چند ضربه در خودرو را باز کرد و ضبطش را به سرقت برد.
رئیس کلانتری 119 مهرآباد تهران تصریح کرد:این سارق پس از سوار شدن در خودروی وانت نیسان که یکی از همدستانش راننده آن بود قصد ترک محل را داشت که دستگیر شدند.
سرهنگ نورآبادی با بیان اینکه در تحقیقات میدانی مشخص شد این فرد هیچ رابطه کاری با شهرداری ندارد ،اظهارداشت :این فرد برای سرقت وبرای اینکه کسی به او شک نکند لباس رفتگری تن کرده است.
رئیس کلانتری 119 مهرآباد به شهروندان توصیه کرد: در ساعات مختلف شبانه روز بالاخص ساعات بامدادی در صورت مشاهده حرکات مشکوک افراد در کوچه ها و خیابان ها سریعا مراتب را به 110 اطلاع دهند حتی اگر ملبس به لباس سازمان های مختلف باشند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید جواد ال داود انتاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/ 7243 /1109 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.