به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدعلی شاهچراغی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ری با بیان سخنی از امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه حفظ نظام اسلامی حتی از حفظ جان امام زمان(عج) هم واجب تر است، افزود: مسئولان نظام اسلامی اگر با اخلاق و کردار ناپسند خود باعث آرزده خاطر شدن مردم شوند مرتکب یک گناه نابخشودنی شده اند.
وی در ادامه به حدیثی از پیامبر اکرم(ص) مبنی بر اینکه انسان باید قبل از انجام کاری به عاقبت و سرانجام آن فکر کند، اظهار کرد: مسئولان و مدیران نظام اسلامی قبل از انجام هر کاری باید به عاقبت و خیر آن کار برای مردم بیاندیشند.
شاهچراغی ادامه داد: مطالعه و تحقیق قبل از انجام هر کاری باید به سنتی در میان مسئولان در آید تا هدر رفتی در منابع دولتی نداشته باشیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به ایام با سعادت میلاد حضرت عبدالعظیم(ع) اشاره کرد و عنوان داشت: جایگاه علمی، اعتقادی و ایمانی این محدث، دانشمند و امامزاده بزرگوار که با چهار واسطه به امام حسن مجتبی(ع) می رسد و رویات سه امام زمان خود را منتقل کرده به حدی بالا است که واجب است ساکنان تهران حتما به زیارت ایشان نایل شوند.
شاهچراغی تاکید کرد: تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان باید کمال همکاری را در جهت هر چه بهتر برگزار شدن مراسم های میلاد حضرت عبدالعظیم(ع) را با آستان این امامزاده بزرگوار داشته باشند.
جلسه شورای اداری شهرستان ری روز دوشنبه با حضور جمالی پور فرماندار ویژه و شاهچراغی امام جمعه شهرستان ری، معاونان فرماندار، روسای ادارات، امامان جمعه و ملکوتی دادستان و جلالی رییس دادگستری شهرستان ری در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
/6003/3218
خبرنگار: امیر جعفری ** انتشار: روح اله صائب
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.