مهرداد زنگنه فر روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: این عملیات طی هشت ماه سال جاری و در راستای پاکسازی محیط زیست و جلوگیری از انتقال بیماری ها درسطح نواحی انجام شده است، ضمن اینکه تا کنون به یک هزار و 27 پیام ثبت شده شهروندان در سامانه 137 در امر مبارزه با جانوران مضر شهری نیز رسیدگی شده است.
وی افزود : آموزش ضررهای این جانوران و راه های مبارزه با آنها طی عملیات ویژه ای در غالب برپایی 10 مورد چادرهای آموزشی چهره به چهره به همراه توزیع کتابچه بروشور، تله چسبی و فلزی در بوستان بزرگ ولایت، بلوار میلاد و میدان ثارالله انجام شده است.
زنگنه فر ادامه داد: بیش از یک هزار بروشور توزیع و 20 دوره آموزشی نیز در سرای محلات و مدارس این منطقه نیز برگزار شده است.
وی در خصوص فعالیت زنده گیری سگ های ولگرد نیز گفت: طی گشت زنی روزانه و شبانه یکهزار و 32 قلاده سگ در خیابان های کلهر، برادران شکری، دانشگاه، بوستان های افرا، ولایت زنده گیری شده است.
زنگنه فر در بخش دیگری با اشاره به وجود 19 کیوسک مطبوعاتی در سطح نواحی این منطقه بیان کرد: نظارت بر عملکرد کیوسک ها به لحاظ عرضه مطبوعات نه محصولات غیر مجازو مواد دخانی،شستشو و پاکسازی بدنه به طور مستمر انجام می شود .
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 19 کنترل و پایش منابع آلاینده محیط زیست را از دیگر اقدامات اجرایی در راستای نگهداشت شهر دانست و اعلام کرد: این فعالیت با مشارکت اداره های محیط زیست و ساماندهی در نواحی پنجگانه جهت شناسایی آلاینده ها و مرتفع شدن مشکلات صورت می گیرد.
منطقه ۱۹ شهرداری تهران یکی از مناطق شهری تهران است که در جنوب غربی این شهر قرار دارد. این منطقه ب‍‍ا وس‍‍عت‍‍ی برابر 89 هزارو 19 کی‍لومت‍ر مرب‍‍ع دارای پنج ن‍‍احی‍ه و ۴۹ مح‍له است.
/6003/3218
خبرنگار: امیر جعفری ** انتشار: روح اله صائب
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.