به گزارش روزیکشنبه ایرنا از روابط عمومی دارالقرآن نفحات‌القرآن ، کرسی‌های تلاوت مجلسی در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری درباره برپایی کرسی‌های تلاوت قرآن کریم از ابتدای فروردین سال 1395 در مساجد تهران آغاز شده است .
صد و هفتاد و چهارمین کرسی نفحات با تلاوت روز یکشنبه ( 26 آذرماه) پس از نماز عشا با تلاوت عبدالمحمد پورعاشوری، قاری ممتاز کشورمان در مسجد الغدیر واقع در تهرانسر، شهرک دریا برگزار می شود.
همچنین کرسی نفحات روز دوشنبه ( 27 آذرماه) با تلاوت داود عظیمی، قاری ممتاز کشورمان در مسجد جامع الرسول(ص) تهرانسر برگزار می شود.
در روز چهارشنبه (29 آذرماه ) کرسی نفحات با تلاوت محمود متولی قاری و موذن استان عبدالعظیم(ع) در مسجد حصرت ابولفضل (ع) واقع در خانی آبادنو، 18 متری میثاق جنوبی، نبش کوچه 63 برگزار می شود.
همچنین در روز پنجشنبه (30 آذرماه) کرسی نفحات 30 با تلاوت موحید خزایی از قاریان ممتاز کشورمان در مسجد حضرت امام حسن مجتبی واقع در عبدل آباد، خیابان شکوفه، خیابان رحمان جنوبی، کوچه24 برگزار خواهد شد.
کرسی نفحات روز شنبه ( 25آذرماه) در مسجد حجت واقع در خیابان کاشانی، نرسیده به خیابان غفاری، شهرک شهید نامجو با تلاوت طه کبیری قاری ممتاز کشورمان برگزار شد.
در این کرسی ها برگه های تدبر و تفسیر آیات میان مستمعین توزیع میگردد. همچنین به کودکان و نوجوانان حاضر در کرسی فقط به خاطر حضور در مسجد جوایزی اهدا میشود.
همچنین پخش زنده کرسی‌ها از طریق نرم افزارهای اینستاگرام در صفحه nafahat.video@ و برنامه لحظه نگار است که قرآن دوستان می‌توانند با مراجعه به این دو برنامه به صورت زنده از نفحات و نغمات آیات الهی بهره مند شوند.
علاقه‌مندان برای دستیابی به تلاوت‌ها و گزارش‌های تصویری این کرسی‌های تلاوت به کانال تلگرامی نفحات‌القرآن به نشانی nafahatalquran@ مراجعه کنند. همچنین مساجدی که خواستار برگزاری این کرسی‌های تلاوت هستند، می‌توانند با شماره
09128046843روابط عمومی دارالقرآن نفحات‌القرآن تماس گرفته و برای برگزاری این کرسی‌های تلاوت در مسجد خود اعلام آمادگی کنند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید جواد ال داود انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/ 7213 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.