حسن میرزایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: درآستانه فرارسیدن آئین باستانی شب یلدا و افزایش تقاضا برای خرید برخی از کالاهای مصرفی برخی سودجویان نسبت به افزایش قیمت کالاهای مورد نیازمردم اقدام کنند.
وی افزود: اجرای طرح تشدید نظارت به منظور جلوگیری ازافزایش قیمت و تهیه مایحتاج شب یلدا توسط بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت انجام می شود.
میرزایی گفت: این طرح تا پایان هفته جاری در سطح بازار و صنوف مختلف شهرستان اجرا می شود و با قاطعیت با هر گونه تخلف صنفی برخورد می شود.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ورامین اظهار کرد: در اجرای این طرح ، واحدهای شیرینی فروشی ، میوه فروش ، خشکبار و صنوف مرتبط مورد ارزیابی مستمر قرار گرفته و در صورت مشاهده هر گونه تخلف از جمله گران فروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور ، با این واحدها برخورد قانونی می شود.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ورامین از مردم شهرستان خواست تخلف واحدهای صنفی را با شماره 124 به اطلاع بازرسان اداره صنعت معدن و تجارت ورامین برسانند.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.