سید جلال ملکی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت 2:53 بامداد حادثه آتش سوزی در یک انبار چوب در جاده شهریار، شهرک باغستان محله سعید آباد به سامانه 125 اعلام و با توجه به اینکه محل آتش سوزی خارج از حوزه استحفاظی آتش نشانان شهر تهران بود اما ماموران سه ایستگاه آتش نشانی به همراه چندین دستگاه تانکر آب از شهر تهران به محل حادثه اعزام شدند.
وی اظهار کرد: در یک انبار چوب با وسعت بیش از 10 هزار متر مربع که مقدار زیادی پالت های چوبی وجود داشت در قسمت مرکزی و میانی این انبار به وسعت یک هزار و 200 متر آتش کاملا شعله ور و در حال سرایت به سایر قسمت های این انبار بود.
ملکی با بیان اینکه شعله های سرکش آتش به وسعت چندین متر در آسمان متصاعد می شد و از فواصل دور شعله های آتش قابل مشاهده بود، ادامه داد: آتش نشانان شهر تهران به همراه آتش نشانان باغستان از چندین طرف وارد عملیات مهار شده و موفق شدند پس از ساعت ها تلاش در ساعت 6:45 امروز آتش را مهار و از سرایت به اطراف جلوگیری کنند.
وی علت این آتش سوزی را در دست بررسی کارشناسان آتش نشانی باغستان اعلام کرد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید جواد آل داود ** انتشار: روح اله صائب
تهرام/7243/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.