سرهنگ یوسفعلی مرادی روز چهارشنبه در حاشیه تجمع جمعی از دانش آموزان تهرانی در اعتراض به تصمیم رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر انتقال سفارت این کشور از تل آویو به قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم غاصب اسرائیل در مقابل سفارت سوئیس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز جمعی از دانش آموزان تهرانی به نمایندگی از نوجوانان و جوانان با تجمع در مقابل سفارت سوئیس که حافظ منافع دولت آمریکا در ایران است، خشم و انزجار خود را نسبت به تصمیمات و سخنان سخیف رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرند.
مرادی افزود: تجمع اعتراضی امروز دانش آموزان در مقابل سفارت سوئیس نشان دهنده بی تفاوت نبودن آنان نسبت به اراضی و اماکن مقدس کشورهای اسلامی است.
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان تهران بزرگ با اشاره به اینکه نسل نوجوان و جوان با حضور در چنین مراسمی می آموزند که از داشته های خود دفاع کنند، اظهار کرد: زمانی که ما از دفاع سخن می گوییم، همه گمان می کنند باید جنگی باشد که اینگونه نیست.
وی گفت: هنگام سخن گفتن از دفاع باید مرزهایی در حوزه های مختلف اعتقادی، اجتماعی، علمی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی تعریف شود و دانش آموزان بتوانند از مرزهای خود دفاع کنند و تجمع اعتراضی دانش آموزان در مقابل سفارت سوئیس نشان دهنده دفاع آنان از مرزهای اعتقادی خود و جهان اسلام است تا بار دیگر نقشه استکبار جهانی و نظام سلطه را در منطقه خنثی کنند.
مرادی افزود: زمانی که ترامپ می گوید کشوری که مرز نداشته باشد، کشور نیست، منظور او فقط مرز زمینی و دیوار میان آمریکا و مکزیک نیست، بلکه او در تمام ابعاد به مرزها اشاره می کند و ما نیز باید آمادگی برای دفاع از مرزهای خود داشته باشیم.
وی اظهار کرد: نظام سلطه در منطقه خاورمیانه با ترفندها و روش های مختلف از جمله داعش، القاعده، جنگ در سوریه، عراق، افغانستان، تکفیری ها، طالبان، استقلال اقلیم کردستان عراق و استعفای نخست وزیر لبنان، قصد آشوب و ناامنی داشت که خنثی شدند و رئیس جمهور آمریکا نیز در تصمیم اخیر خود می خواهد پایتخت رژیم غاصب اسرائیل را به بیت المقدس، قبله اول مسلمین منتقل کند که با مخالفت های شدید جهانیان مواجه شد.
جمعی از دانش آموزان تهرانی روز چهارشنبه در اعتراض اقدام رئیس جمهوری امریکا مبنی بر انتقال سفارت این کشور از تل آویو به قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم غاصب اسرائیل مقابل سفارت سوئیس تجمع کردند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: معصومه جوان معبودی انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7245/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.