به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت، سرهنگ کیومرث حسنوند در این باره اظهار کرد: ظهر امروز (سه شنبه) ماموران کلانتری هنگام گشت زنی در سطح حوزه، متوجه شدند که سرنشین و راکب یک دستگاه موتورسیکلت قصد سرقت موبایل از شهروندی را دارند که به سرعت گوشی همراه وی را قاپیده و به سرعت قصد متواری شدن را داشتند اما سارقان با مقاومت مالباخته مواجه و تعادل خود را از دست می دهند.
وی ادامه داد: ماموران با مشاهده استمداد شهروند به سرعت به محل وقوع حادثه رسیده و سارقان را در حالی که بر زمین خورده بودند دستگیر و به کلانتری انتقال می دهند.
رئیس کلانتری 109 بهارستان با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه به بزه انتسابی اقرار کردند، خاطرنشان کرد: در تحقیقات مقدماتی، متهمان به همدستی با یک سارق دیگر و فروش اموال مسروقه به مالخری در حوالی خیابان مولوی معترف که نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.
وی یادآور شد: با هماهنگی مقام قضایی و همکاری کلانتری 116 مولوی، تیمی از عوامل کلانتری برای دستگیری مالخر و سارق سوم اعزام که در عملیات های مختلفی که صورت گرفت سارق سوم و مالخر گوشی های همراه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.
به گفته رئیس کلانتری بهارستان با تکمیل بازجویی از متهمان، پرونده آنان وارد مرحله بعدی شد و شناسایی مالباختگان در دستور کار ماموران کلانتری قرار گرفت که با تلاش ماموران انتظامی تا کنون تعداد 5 تن از مالباختگان شناسایی شدند.
وی با بیان اینکه مالباختگان چهره متهمان را مورد شناسایی قرار دادند تصریح کرد: همچنان در خصوص شناسایی مالباختگان تحقیقات ادامه دارد.
تنظیم کننده: سید جواد آل داود**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.