به گزارش خبرنگار ایرنا محمدحسین مقیمی شامگاه یکشنبه در حاشیه جلسه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت مسکن مهر پردیس اظهار کرد: زیرساختهایی مانند مدرسه، مسجد، کلانتری، بیمارستان و... در مجموعه های مسکن مهر مدنظر است که همانند حمل و نقل در اولویت‌ قرار دارد.
مقیمی درباره مقاوم‌سازی مسکن مهر پردیس نیز توضیح داد: به طور حتم طراحی‌ها به‌صورت جدید انجام شده و علی‌القاعده مسکن مهر پردیس نیز باید مقاوم باشد؛ فقط در بحث زمین نیاز به مقاوم سازی دارد که در این زمینه نیز اقداماتی صورت می‌گیرد.
استاندار تهران همچنین به مصوبات جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران نیز اشاره کرد و گفت: در جلسه امروز سامانه جامع مدیریت گمرکی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
مقیمی با یادآوری بحث‌های صورت گرفته در جلسه امروز تصریح کرد: براساس گزارشهای ارائه شده در سال 94، 24 میلیارد دلار کالای قاچاق در استان کشف شد که با تلاشهای صورت گرفته این رقم در سال 95 به 12.5 میلیارد دلار کاهش یافته است.
وی تاکید کرد: مبارزه با قاچاق کالا در استان تهران به طور جد مورد توجه قرار دارد و تمامی مسئولان و دست‌اندرکاران نیز به این مهم توجه دارند.
خبرنگار: سید جواد آل داود**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.