** دفتر هیات فوتبال شهرری افتتاح شد
به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی شهرداری منطقه 20، شهردار این منطقه در مراسم افتتاح دفتر هیات فوتبال حوزه شهرری در ورزشگاه شهید مدرس گفت: بازسازی زمین چمن طبیعی این ورزشگاه با مساحتی بالغ بر هشت هزار و 500 مترمربع در دستور کار مدیریت شهری این منطقه است و تا مساعد شدن هوا راه اندازی می شود.
سید احمد صفوی شهروندان منطقه 20 را پیشرو در امر ورزش برشمرد و افزود: مدیریت شهری این منطقه همگام با شهروندان ورزش دوست، در امر توسعه و ایجاد زیرساخت های ورزشی نسبت به دیگرمناطق شهر تهران، پیشگام بوده و با احداث 15 زمین چمن مصنوعی، تعداد زمین چمن های محلات منطقه 20 به 76 مورد رسیده است.
وی ادامه داد: در راستای حفظ و نگهداری زمین های چمن مصنوعی نیز، امسال 12 زمین چمن در محلات تعویض شده است.
شهردار منطقه 20 حمایت و پشتیبانی از ورزشکاران و ترغیب شهروندان به ورزش های همگانی را از رویکردهای مهم مدیریت شهری برشمرد و یادآور شد: توسعه زیرساخت های ورزشی، برپایی برنامه های ورزشی اجتماع محور، جشنواره های مردمی و همایش های پیاده روی و طبیعت گردی از جمله برنامه هایی است که به صورت مستمر اجرا می شود.
مراسم افتتاح دفتر هیات فوتبال حوزه شهرری روز شنبه با حضور شهردار و مدیران ارشد شهرداری منطقه 20، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرری، مسئول امورمساجد و جمعی از پیشکسوتان و پهلوانان ورزشی در ورزشگاه شهید مدرس برگزار شد.
** کسب 2 سهمیه لیگ برتر فوتسال نونهالان استان تهران توسط تیم های شهر ری
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرری روز یکشنبه به ایرنا گفت: مسابقات لیگ دسته اول نونهالان تهران به پایان رسید و تیم های سپاهان فجر ری و احسان ری با کسب عنوان نایب قهرمانی و سومی لیگ دسته اول تهران سهمیه حضور در لیگ برتر در فصل 95 را کسب کردند.
مجتبی جانعلی افزود: تیم سپاهان فجر ری از سال 91 در شهرری راه اندازی شد و هر سال جزو مدعیان قهرمانی و صعود به لیگ برتر بوده که امسال با مقام نایب قهرمانی به این امر دست پیدا کرد.
لازم به ذکر است تیم سپاهان فجر ری عنوان بهترین خط دفاع در کلیه رده های لیگ های دسته اول در تمامی رده ها با 6 گل خورده را کسب نمود.
** تیم شهرری قهرمان کشتی فرنگی نوجوانان یادواره مرحوم عبدالله زارع شد
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اولین دوره مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان یادواره زنده یاد عبدالله زارع پدرکشتی شهرری درقالب 9تیم با حضور 112 ورزشکار در شهرستان ری به مدت سه روز برگزار شد.
مجتبی جانعلی ادامه داد: این مسابقات با حضور تیم های اراک، قم، ساوه، باقرشهر،اسلامشهر، کهریزک ، بوستان و 2 تیم ازشهرری برگزار شد.
وی افزود: این مسابقات زیر نظر هیات کشتی شهرری برگزار شد و در پایان نیز تیم های شهرری ، قم و باقرشهر به مقام های اول تاسوم رسیدند.
6003
انتشار: روح اله صائب
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.