به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین رضا پور در خطبه های نماز جمعه جوادآباد ورامین گفت: قدس قبله اول مسلمین و محل معراج پیامبر بزرگوار اسلام(ص) و سرزمینی است که از صدر اسلام تاکنون متعلق به مسلمانان بوده است و عقلاً و منطقاً بیت المقدس به مسلمانان تعلق دارد.
وی افزود: هرچند که پس از اشغال فلسطین، یهودیان از اقصی نقاط جهان به این منطقه به ویژه بیت المقدس مهاجرت کردند ولی هیچ گاه جسارت اعلام قدس به عنوان پایتخت خود را نداشته اند تا این که رئیس جمهور سخیف آمریکا ، با به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر قدس ثابت کرد که به قطعنامه های سازمان ملل و مذاکراتی که بیش از 15 سال بین اسرائیل و عده ای از مسئولین سازشکار فلسطینی در حال انجام است پایبند نمی باشد.
رضا پور افزود: این اقدام آمریکا بار دیگر بر همگان ثابت کرد که آمریکا ب هیچ یک از تعهدات بین المللی پایبند نیست.
وی تأکید کرد: امروز همه مسلمانان وظیفه دارند تا در برابر این توطئه به پاخاسته و از مردم مظلوم فلسطین حمایت کرده و با مشت های گره کرده، پاسخ مناسبی به اقدام خصمانه و بی ادبانه رییس جمهور آمریکا بدهند.
امام جمعه جوادآباد ورامین تأکید کرد: جهان اسلام باید بداند که برای مقابله باجنایت های رژیم اشغالگر قدس ، نه کاری از قطعنامه های سازمان ملل نه محکومیت زبانی اروپا و کشورهای مرتجع و نه مذاکره بر می آید ، بلکه آن چیزی که می تواند رژیم صهیونیستی و پدر نامشروعش آمریکا را نابود کند ، مقاومت و حفظ اتحاد مسلمانان است .
خبرنگار: سید حسن میری**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.