به گزارش ایرنا، فرماندار ویژه شهرستان ری در این مراسم با بیان اینکه امروز نمی توان کهریزک را با چند سال گذشته آن مقایسه کرد افزود: شورای چهارم و شهردار سابق شهر کهریزک بر اساس شاخص های آماری و امور صورت گرفته گام های بلندی در جهت توسعه و پیشرفت شهر کهریزک برداشته اند.
هدایت الله جمالی پور وظیفه اعضای شورای پنجم و شهردار جدید کهریزک را بسیار سنگین ارزیابی کرد و عنوان داشت: مردم شهر کهریزک انتظار خدمات بیشتر و توسعه روزافزون را از مسئولان جدید این شهر دارند و مسئولان باید بدانند که این یک فرصت تکرار نشدنی در زندگی کاری آنان است و باید از این فرصت به بهترین وجه در جهت خدمت رسانی به مردم استفاده کنند.
جمالی پور در ادامه با بیان اینکه شهر کهریزک با تاریخ کهنی که دارد توسعه چندانی نیافته است اظهار داشت: هدایت معضلات و مشکلات کلان شهر تهران مانند مرکز بازیافت زباله آراد کوه و دفن اموات در بهشت زهرا(س) باعث محدودیت های فراوان در توسعه این شهر تاریخی جنوب تهران شده است.
در ادامه این مراسم رئیس شورای پنجم کهریزک گفت: کهریزک از سال 80 به عنوان شهر در تقسیمات کشور جای گرفت و در طول 16 سال اخیر خدمات ارزنده ای از جمله ساخت ورزشگاه، مراکز آموزشی، فرهنگسرا، آتش نشانی و اورژانس به همت مسئولان و مردم محلی در این شهرصورت گرفته است.
علیرضا عباسی همکاری نزدیک مردم، اعضای شورای شهر و شهرداران گذشته را رمز توسعه و پیشرفت شهر کهریزک عنوان کرد و افزود: اعضای شورای پنجم و شهرداری جدید شهر کهریزک بیشتر از گذشته با مردم ارتباط و تعامل در جهت رفع محرومیت ها خواهند داشت.
بخش کهریزک از توابع شهرستان ری، از شمال به بهشت زهرا(س)، از غرب به اتوبان تهران ـ قم، از شرق به باقر شهر و از جنوب به شهر حسن آباد فشافویه محصور و در فاصله 13 کیلومتری شهرستان ری واقع شده است.
گفتنی است در این برنامه از تلاش های رامین عربی شهردار سابق قدردانی شد.
3218/7247/1348
خبرنگار: امیر جعفری**انتشار: محمد آجورلو
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.