به گزارش عصر چهارشنبه خبرنگار ایرنا، مجمع انتخاباتی هیات جودو استان تهران با حضور محمد درخشان رئیس فدراسیون جودو و رضا گلمحمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد که در این مجمع انتخاباتی حسین رحیمی پور و محمد بلوطی 2 نامزد این مجمع بودند.
رئیس فدراسیون جودو و کوراش در این مجمع گفت: در این زمان باید با صداقت و همدلی باید هیات جودو استان تهران را جایگاه واقعی خود نزدیک کرد.
محمد درخشان خاطرنشان کرد: آشنایی به قواعد و مقرارت از فاکتورهای مد نظر رئیس هیات بوده که در همین فرصت کادر اجرایی را با مشورت جامعه استان تهران ایجاد کرد.
همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران به جایگاه ورزش جودو در استان تهران اشاره کرد و گفت: تبدیل تهران به عنوان پایگاه قهرمانی جودو کشور انتظار اداره کل از این هیات ورزشی است.
وی اظهار کرد: هیاتی که مدیریت آن با یک نفر انجام شود، به شکست محکوم می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران ابراز امیدواری کرد به سرعت ساختار این رشته مدال آور تهران شکل بگیرد و جودو بتواند همانند روزهای آرمانی گذشته خود سهم قابل قبولی در کسب مدال آوری در رویداد های بین الملی برای کشورمان به ارمغان آورد.
گفتنی است با برگزاری مجامع انتخاباتی تا آینده نه چندان دور روسای 7هیات ورزشی استان که به صورت سرپرستی اداره شده با برگزاری مجامع انتخاباتی مشخص شوند.
خبرنگار: امین کمالی فر **انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7247//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.