پیام نظر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این رویداد ورزشی در مجموع شمال شرق، شمال غرب و شهریار به ترتیب با 110، 72 و 71 نشان طلا جایگاه اول تا سوم را بدست آوردند.
وی با بیان اینکه ملاک تیم ها در کسب مدال طلا در این رویداد ورزشی می باشد ادامه داد: ورامین، جنوب غرب، پاکدشت، دماوند، ملارد، قدس و اسلامشهر جایگاه چهارم تا دهم را کسب کردند.
نظراظهارداشت :المپیاد ورزش آینده سازان در رده سنی نوجوانان و جوانان دختر و پسر با شرکت بیش از7هزار و 800ورزشکار در چهار منطقه از جمله حوزه های شهر تهران(شهرری، شمیرانات، شمال غرب، شمال شرق، جنوب غرب و جنوب شرق)، شرق استان( پردیس، رودهن، فیروزکوه، دماوند و آبعلی)، جنوب شرق(ورامین، پاکدشت، قرچک و پیشوا) و غرب تهران( اسلامشهر، شهریار، رباط کریم، قدس و ملارد) ازنیمه دوم مردادماه امسال آغاز و تا پایان آبان ماه ادامه داشت.
وی با بیان اینکه مسابقات ورزشی در 2مرحله به صورت تیمی و انفرادی برگزار شد، ادامه داد: در این رویداد 34 رشته ورزشی برای مردان و 27 رشته برای زنان در راستای ستاد 2020 و در جهت نگرش به شهرستان های کم برخوردار، تقویت مدیریت برگزاری مسابقات، شناسایی نخبگان ورزشی و ایجاد شادابی و نشاط جامعه ورزشی انجام شد.
نظر همچنین در خصوص صحبت مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران مبنی براینکه گزارش مسابقات آینده سازان مبنای قضاوت بر عملکرد مدیران ورزش تهران خواهد بود، خاطر نشان کرد: تصمیمات مدیریتی برای حوزه ها و شهرستانها منبعث از گزارش عملکرد مسابقات آینده سازان است .
مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران همچنین به برگزاری نشست ستاد المپیک 2020 و 2018 آسیایی اندونزی با حضور استاندار تهران خبرداد و گفت: این نشست با حضور روسای 14 هیات ورزشی، مدیر و معاونان اداره کل ورزش در استانداری تهران هفتم آذر ماه(ساعت 10صبح) برگزار می شود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار : امین کمالی فر انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7247/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.