به گزارش ایرنا ، در این مراسم که روز یکشنبه با حضور فرمانده حفاظت سپاه پاسداران برگزار شد ، بسیجیان شهرستان ورامین با پوشیدن لباس های متحدالشکل، آمادگی خود را برای دفاع از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقابله با تهدیدات دشمنان قسم خورده نظام به نمایش گذاشتند.
فرمانده حفاظت سپاه پاسداران در این مراسم گفت: حضور مردم در حماسه انقلاب اسلامی بسیجی وار بود که باعث شده امام راحل، این حرکت را به استقرار نظامی الهی در ایران منجر کند.
سردار علی نصیری افزود: امام راحل، با درایت و آینده نگری و علم به این که این انقلاب به حضور مردم نیاز دارد، بسیج مردمی را شکل دادند تا آینده نظام به واسطه حضور مردم تضمین شود.
وی اظهار کرد: تفکر بسیجی از قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت شأت می گیرد، تفکری که ریشه در فرهنگ عاشورا، نفی ستم و مقابله ظلم و ستم است و این همان عاملی است که باعث شده تا نظام الهی در تلاطم فتنه ها مسیر خود را پیش برده و هر روز مستحکم تر از قبل، به راه خود ادامه دهد.
وی بیان کرد: بسیج به فرد یا گروه خاصی اختصاص ندارد بلکه تفکری است که هر جا ورود پیدا کرد، تحولات اساسی و پیشرفت های چشمگیر را متوجه آن نمود که نمونه آن را در پیروزی های رزمندگان اسلام در جبهه های هشت سال دفاع مقدس ، مقابله با فتنه و رشد و توسعه اقتصاد کشور بر اساس سیاست های اقتصاد مقاومتی مشاهده کرد.
نصیری بیان کرد: تفکر بسیجی، هرجا که تکلیفی را احساس کرد وارد میدان شد و اثرگذاری خود را ثابت کرد که نمونه بارز آن پیروزی جبهه مقاومت بر گروه های تروریستی داعشی تکفیری است.
وی گفت: در جریان زلزله غرب کشور و استان کرمانشان نیز بسیجیان با احساس تکلیف وارد میدان شده و از نخستین لحظات بروز این حادثه، به امداد رسانی پرداختند.
فرمانده حفاظت سپاه پاسداران گفت: بسیجیان در عرصه های علمی نیز به دستاوردهای عظیمی دست یافته اند و امروز بسیاری بسیجیان توانسته اند قله های علمی کشور را فتح کنند.
29 آبان تا 5 آذر هفته بسیج نام دارد.
خبرنگار: سید حسن میری**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.