به گزارش ایرنا، سید عباس میری روز پنجشنبه در حاشیه بازرسی از واحدهای نانوایی شهرستان ورامین در جمع خبرنگاران گفت: تا ابلاغ رسمی استانداری تهران و تصمیم گیری فرمانداری ورامین و سایر نهادهای قانون، افزایش قیمت نان در ورامین ممنوع است و با کسانی که خودسرانه اقدام به دریافت وجه بیشتر از مشتریان کنند به شدت برخورد می شود.
وی افزود: نهادهای فرادستی در کشور قیمت اجناس مهم و اساسی را بر اساس مسائلی همچون تورم بررسی و مصوب می کنند و پس از ابلاغ رسمی به شهرستان ها قابلیت اجرا دارد.
میری افزود: با وجود اعلام افزایش قیمت نان در سراسر کشور، تاکنون استانداری تهران ابلاغیه در این خصوص صادر نکرده است لذا این افزایش قیمت در شهرستان های استان تهران اجرایی نشده است.
رئیس اتاق اصناف ورامین افزود: برخی از نانوایی های شهرستان ورامین در روزهای اخیر اقدام به افزایش خودسرانه قیمت نان داشتند که بازرسان اتاق اصناف با حضور در این واحدها، تذکرات قانونی را ابلاغ کردند که درصورت تکرار این تخلف، با آن ها برخورد قانونی می شود.
وی تأکید کرد: اتاق اصناف و اتحادیه نانوایان همواره از حقوق نانوایان ورامین دفاع می کنند و با توجه به اینکه سالها قیمت نان افزایش نداشته است مانعی برای افزایش قیمت وجود ندارد ولی کارها باید در چارچوب قانون صورت گیرد.
بیش از 350 واحد نانوایی در شهرستان ورامین فعالیت می کنند.
خبرنگار: سید حسن میری**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.