به گزارش ایرنا ، صدها نفر از عاشقان خاندان عصمت و طهارت که در سالروز شهادت امام رضا (ع) نتوانستند در مشهد مقدس حضور پیدا کنند ، روز یکشنبه با اجتماع در مقابل مسجد حضرت امام سجاد(ع) ورامین و برپایی مراسم عزاداری، حرکت خود را به سمت شهرستان پیشوا ، مدفن امامزاده جعفر(ع) برادر بلافصل امام رضا (ع) آغاز کردند تا از راه دور عشق و ارادت خود را به امام رضا(ع) ابراز کنند.
جاماندگان ارض توس ، مسیر 10 کیلومتری ورامین تا پیشوا را با پای پیاده طی کردند و با عزاداری و سینه زنی این مصیبت عظما را محضر امام زمان (عج) تسلیت عرض کردند.
در طول مسیر ، مردم مناطق مختلف ورامین و شهرستان پیشوا نیز به این کاروان اضافه شدند تا به همراه این افراد خود را به محل مراسم عزاداری شهادت امام رضا (ع) در پیشوا برسانند.
بسیاری از عاشقان و ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت در طول مسیر با برپایی موکب از کاروانیان پذیرایی کرده و آنان را همراهی می کردند.
این افراد با حضور در صحن مطهر امامزاده جعفر(ع) ، در کنار سایر زائران ، مجاوران و عزاداران به عزاداری و نوحه سرایی پرداخته و با قرائت خطبه امام رضا(ع) ، این مصیبت عظما را خدمت برادر ایشان تسلیت گفتند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.