به گزارش ایرنا ، پس از اعلام فراخوان جمع آوری کمک های مردمی از سوی هلال احمر برای زلزله زدگان غرب کشور ، مردم و مسئولان شهرستان های ورامین ، قرچک ، پیشوا و پاکدشت ، کمک های انسان دوستانه خود را به منظور همنوایی با مردم زلزله زده غرب کشور اهدا کردند.
در حال حاضر پایگاه جمع آوری کمک های مردمی ورامین در محل شبکه بهداشت و درمان، پیشوا در محل جمعیت هلال احمر، قرچک در محل مسجد جامع و پاکدشت در محل جمعیت هلال احمر دایر بوده و کمک های مردمی را جمع آوری می کنند.
فرماندار ورامین روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت : با هماهنگی صورت گرفته با اعضای ستاد بحران شهرستان ورامین، خیرین و مردم نیک اندیش شهرستان ، کمک های انسان دوستانه مردم این شهرستان به مناطق زلزله زده غرب کشور و کرمانشاه ارسال می شود.
محمدرضا یوسفی گفت: پس از زلزله شامگاه یکشنبه غرب کشور ، ستاد بحران شهرستان ورامین ضمن آماده باش به کلیه نیروهای امدادی، برنامه ریزی مناسب جهت جمع آوری کمک های انسان دوستانه مردم شهرستان برای ارسال به مناطق زلزله زده غرب کشور انجام داد.
یوسفی گفت : جلسه فوق العاده ای نیز امروز با حضور اعضا ستاد بحران و خیرین برگزار می شود تا کمک های مردم ورامین به منظور هم دردی با مردم زلزله زده کرمانشاه و غرب کشور ، در کمترین زمان ممکن به این مناطق ارسال شود.
به گزارش ایرنا زمین لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 33.9 کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.
این زمین لرزه که کانون آن جنوب حلبچه عراق نزدیک مرزهای استان کرمانشاه گزارش شده زیان ها و آسیب های زیادی در استان های کرمانشاه و ایلام به بار آورده است.
به گزارش ایرنا، زمین لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 33.9 کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاندو 423 کشته و 7156 مجروح این زمین لرزه که کانون آن جنوب حلبچه عراق نزدیک مرزهای استان کرمانشاه گزارش شده زیان ها و آسیب های زیادی در استان های کرمانشاه و ایلام به بار آورده است.
این زمین لرزه که کانون آن جنوب حلبچه عراق نزدیک مرزهای استان کرمانشاه گزارش شده زیان ها و آسیب های زیادی در استان های کرمانشاه و ایلام به بار آورده است و تا کنون بیش از 100 پس لرزه داشته است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده:موسی فعالیان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.